Gå til innhold

Min nye Golf VR6

Ranger emnet


Hazert

Anbefalte innlegg

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Jaja, i dag ble det litt bilskruing etter jobb gitt..

Kjørte hjem så gav jeg på litt, kom hjem så begynte kjøleveskelampa å blinke, hmm. tenkte jeg, åpnet panseret så der sto vannskruten til himmels gitt.. ei slange som hadde sprukket.

 

Måtte demontere hele fronten på bilen for å komme til, mye pes på så lite..

vr6.jpg

 

Kjedelig arbeid, klare selvfølgelig å ødelegge hovedrøret når jeg skulle av med slangen:( så må ha den ny også, er vel laaangt i fra gratis dette tenker jeg.. Huff.. Utrolig dyrt slike småe ting har jeg funnet ut. skal jo tåle mye trykk..

 

Nye deler blir bestilt i morgen, så de vil forhåpentligvis være her på torsdag så bilen blir vel i sammen igjen til helga tenker jeg :D

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen VR6 detta :) liker lyden av dem, bare man får på en pen sportspotte :):)

 

btw, kjøpte åsså sånn TypeR Strobekit.. montert men aldri brukt hehe.. sikringa gikk hele tiden når jeg slo dem av, så har ikke giddi å prøvd å finni feilen :)

 

Men som sagt: Meget pen VR6 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk Oyrein :) hehe, strobene blir mye brukt her ja, sinnsykt morsomt å skremme folk :P hehe :) Må vel roe seg litt med deg også tenker jeg:P kan plutseli støtte på feil person snart..

 

Bilen er nå satt sammen igjen :) Bestilte delene etter jobb på onsdag, kom med hurtitransporten hit fra oslo på torsdag, fikk de etter jobb:) Så bilen ble satt i sammen i går:D

 

Alt er bra nå å går som ei klokke:D

 

Sportspotte er underveis vettu, komplett effektanlegg med kat. erstatter og hele pakka er bestilt, ligger i tr. heim men har ikke fått hentet ennå pga økonomien, kommer noen penger inn på kontoen min over helga nå så kanskje jeg tar turen å henter det:D

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Begynner å bli en stund siden sist oppdatering her. så får ta en liten en nå :)

 

Var ute å kjørte en tur en dag, så kom vi plutseli på å ta en liten photosession av bilene, ble bare noen bilder, ikke så bra men.. Min var heller ikke nyvasket da:/ Skulle ha hatt en motorvask også :P får bli i morgen tenker jeg..

 

Her er bildene vi knipset den dagen. :)

Min VW Golf Vr6, en kompis sin Subaru Impreza GT, en kompis sin BMW 520i(blir nok snart seende bedre ut;))

07.jpg

08.jpg

09.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

 

Ellers så har det skjedd litt av hver med bilen, i dag å går var storjobben tatt så slepper å tenke noe mere på det:)

Skiftet foringer og hjullager rundt hele tralla. Ble ferdig i 12 tiden i kveld, FOR en sinnsykt forandring, helt annen bil å kjøre.. Mye jobb og tid, men det var verd det etter første prøveturen:)

 

Skifting av hjullager framme som var den værste jobben, måtte bruke presse på den, 3tonns trykk måtte til for å gå ut det gamle lageret, men med rette utstyr så var ikke det noen problem:)

05.jpg

06.jpg

 

Bak tok jeg av hele bakakslingen, heter det det? hmm, jaja, dere skjønner hva jeg mener:) Var enkelt å ta av hele pakka og så ta ut gammel foringene å få inn de nye..

Ivring stefar som har hjulpet meg ganske mye:)

04.jpg

03.jpg

 

De gamle såg ikke ut, helt opp marna, ikke rart bilen var ubehagelig å kjøre.

02.jpg

 

Hadde litt døtid til overs menst jeg ventet på han som skulle komme å hjelpe meg å lufte bremsene på bilen, så jeg kom på om jeg kanskje skulle ha på denne:

01.jpg

 

Ble faktisk ganske bra, men må vel bli mer vant med den tenker jeg. Hva trur dere? Eneste bildet jeg har av det, vasket den for ikke så lenge siden, så i morgen blir det å ha på noe på listene å få de svarte å fine igjen og ta noen bilder av bilen :)

 

badlooklista må nok lakkeres opp igjen, blitt litt steinsprut på den, men det er jo fort gjort:)

 

Blir muligens nytt senkesett snart nå, så får den ennå lavere, skal nok bli LAV ja:D

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår