Gå til innhold

244 gis bort!!!

Ranger emnet


COSNORGE

Anbefalte innlegg

hehe.. frister ganske mye.. får jeg låne hengern din oxo? aneglsmili hehe.. kunne bygd den opp og brukt den som bruksbil.. har jo stasjonsvogna som jeg kan ta alle delene fra.. men har egentlig nok å gjøre fra før :p

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele gulvet er rustent, men det er jo bare en liten bagatel i forhold til resten som skal gjøres med bilen :D

 

2Fast 2Førti: hva er rustent på bilen din da? Fortell onkel Skody om den :)

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folkens? her er det en som prøver så godt han kan å gi bort et utmerket prosjekt kaross.. uten rust til og med.. det er jo lit enestående, ikke hver dag du kommer over slikt.. så begynner folk å grine over at kanskje ei avgift på en veteran ikke er betalt?

 

spesielt spør du meg.. lykke til med å gi bort bilen da.. skulle ikke tro det var så vanskelig.. hehe.. sikkert moro å se bilen blir til noe..

 

sorry ot..

Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330

 

Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje det ikke er så mange entusiaster her på forumet:)?

 

folkens? her er det en som prøver så godt han kan å gi bort et utmerket prosjekt kaross.. uten rust til og med.. det er jo lit enestående, ikke hver dag du kommer over slikt.. så begynner folk å grine over at kanskje ei avgift på en veteran ikke er betalt?

 

spesielt spør du meg.. lykke til med å gi bort bilen da.. skulle ikke tro det var så vanskelig.. hehe.. sikkert moro å se bilen blir til noe..

 

sorry ot..

96 960 T5

06 ML320CDI AMG

02 A4 1.8 TQ S-line

// Gatebil Crew //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

entusiaster burde det være nok av her.. hehe.. men kunne godt tenkt meg bakruta å frontruta di da :D har du tak trekket fortsatt også? kan sikkert komme på fredag å sage ut front hvis jeg får tak i sånn piano tråd..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei etter mye om og men tror jeg faktis det har lykkes å få gitt det bort til en kar fra hvittingfoss ("snurrevolvo") som sier han skal hente i kveld.

 

entusiaster burde det være nok av her.. hehe.. men kunne godt tenkt meg bakruta å frontruta di da :D har du tak trekket fortsatt også? kan sikkert komme på fredag å sage ut front hvis jeg får tak i sånn piano tråd..

96 960 T5

06 ML320CDI AMG

02 A4 1.8 TQ S-line

// Gatebil Crew //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dælan! Er det mulig å få GITT VEKK en Volvo i Norge altså?! :D Det er helt utrolig. Må være en svensk edition one ell.no detta? Skulle den fortsatt stå der i kveld får du ringe meg. Du har nr mitt nå har du ikke? ;) Lykke til med overrekkelsen.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår