remiandre Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 har bestilt et mini nitrous kit fra USA. det er jo egentlig til montering på mc ol, men kan også brukes på bil, men dette kittet så følger det med bruksanvisning til montering på mc, at man skal borre et lite hull innerst ved luftfilteret. for så å montere inn slangen fra kittet der. gjelder det bil og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remiandre Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 ingen som vet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 link til kittet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remiandre Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 nederst på siden er det et stort bilde http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=8031509117 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Burde vell gå greit det, eller du kan montere den før gass-spjeldet hvis du vil? Visste ikke at Oxford lå i USA... :rolleyes: Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Ka skal du med svindyr Nitrous? Bruk pengene av forunftig trimm, viss du ikkje allerede har det da. Men du har jo allerede bestillt det så, gjort er gjort. Så lang eg veit, så koster nitrous nesten mer enn ein råten bil. Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Det der klarer aldri å gi fra seg nok gass. Kanskje til en 50ccm monkeybike. Simonsen: Koster meg 450 kroner å fylle min 4 kilos flaske. Og den holder lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Det der klarer aldri å gi fra seg nok gass. Kanskje til en 50ccm monkeybike. Simonsen: Koster meg 450 kroner å fylle min 4 kilos flaske. Og den holder lenge. Har du lystgass på den der colt'en? Hvordan går den med det? Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remiandre Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 ikke vet jeg, men har ikke 6-8000 kr å bruke på et ordentlig kit enda, turbo står først i køen nå. men ja det er bestilt for noen små hundre lapper så mye bortkastet kan det ikke bli, det må jo bli noe effekt ut av det håper jeg, men bilen er chippet fra før + green filter + effekt anlegg, men hva mer kan jeg gjøre "selv" som ikke koster så mye og krever for mye for å få litt flere hester? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Det der klarer aldri å gi fra seg nok gass. Kanskje til en 50ccm monkeybike. Simonsen: Koster meg 450 kroner å fylle min 4 kilos flaske. Og den holder lenge. Ok :) Men det er jo ganske stor fare ved å skjære motoren, viss du har motor som ikkje er beregnet for det. Correct me if i'm wrong ;) Kva slags motor har du remiandre? Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Har du lystgass på den der colt'en? Hvordan går den med det? Nei har ikke fått testa det på colten enda, kun på en bmw 520i 24v. Fungerte veldig bra der, så regner med det blir moro om clutchen holder. Skal på til våren ei gang, venter på dyser.. Små japsemotorer kan tåle en hel del, sjekk ut denne videoen med en civic dx som plages med myyye gass (jeg vil kun kjøre 25hk dyser): the civic that could Tilbake til topic, du får si ifra om disse greiene fungerer, hadde vært artig å hive på firehestern til lillebror :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 OI da, motoren fikk seg en omgang ja. Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remiandre Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 tenkte kanskje på å kjøpe et skikkelig kit, men hva er best? wet/dry? hvor får jeg fylt i oslo område? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Nå har jeg ikke allverdens peiling, og er heller ingen god lærer, men kan prøve å forklare litt: Slik jeg har forstått det er vått overlegent. Med et tørt kit tilfører du ikke ekstra bensin, og får veldig uforutsigbare resultat. Og lystgass brenner ikke i seg selv, det hjelper bare til å effektivisere forbrenningen, altså muliggjør forbrenning av mer bensin. Det er den ekstra bensinen som gir krefter. Lystgassen kjøler også enormt, og kald luft vet vi at vi liker (kald luft tar mindre plass, ergo plass til mer luft. Mer luft = mulighet for mer forbrenning) http://www.sverrekahrsracing.no/ selger og fyller lystgass i oslo. De etterfyller av en eller annen grunn kun Holleyanlegg, altså de med denne logoen :naaaws Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.