Tweeky Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Uten turbo? Pussig: Jeg trodde ikke SE kom uten turbo.Har du bilder? Har vel ikke no å si at det er SE?! Er vel bare mer utstyr!? Mulig jeg bommer, derfor er det halvveis formulert som et spørsmål! Siter - 1993 Saab 9000 Aero - 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell - Kristoffer, Stcn N783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M4rTiN Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Bilder har jeg ikke enda. Bilen er møkkete, og full av snø og is. Ikke noe man tar bilde av akkurat. Det er uten turbo, det kan jeg garantere. Siter Saab 9-3 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M4rTiN Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Nå har jeg endelig dratt med meg far min og knipsa noen bilder :) Bilen er ikke den reneste som er, men jeg liker ikke å vaske bil når det er -7C ute :P Kan vel ta med bildene fra uhellet i Sverige da jeg hentet bilen Siter Saab 9-3 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg