Polardego Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 dette er flotte bmw er detta, motor planer? Beholder orginalmotoren, bilen er ganske unik med den km.standen og utstyret., samt at automat er sjeldent på disse bilene... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 oki, men er sløft da, hehe Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Idag har jeg fått kjøpt inn alt av bremse-deler til bilen, bytter ALT siden den har stått en stund. Skal prøve å berge kalipperne... :) Åja, felgene er i boks... :bump Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 å syke F! du har skaffet deg tidenes råeste felger! Edit: hvor kjøpte du de forresten? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Ahhhh, perfektyodude (Må nøye meg med kopier på porscha jeg...men fornøyd lell..) De så nye ut? Eller er det de dingevims skulle selge?? (Men de var i 17" og det er alt for stort for gammel bayer...) Lykke til videre! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 å syke F! du har skaffet deg tidenes råeste felger! Edit: hvor kjøpte du de forresten? :) Via et tysk forum... ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30-Erlend Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Evig evig fete de felgene der. Har fulgt de andre prosjektene dine med stor beundring og er vel grunn til å tro at dette blir minst like bra :) Blei blank i aua når jeg så du hadde gitt deg løs på en gammel BMW da det igrunn står mitt hjerte nærmest :smilbmw Siter Bilen min er fin som faen, spinner på første og spinner på annen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Takk Erlend, håper du ikke blir skuffet av denne da... ;) 24 April skal bilen til lakkering av tak, panser og bagasjeluke... 60/60 senkesett er bestilt og alt av bremser ligger klart til å byttes... Freser ned til Tyskland og henter felgene mine som ligger hos en kompis i løpet av 14 dager... Det som gjenstår da er å få trukket innredningen opp igjen, får se når det blir gjort. Det koster fort en 10-15 lapper skal det bli gjort av profesjonelle folk... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 DAMN, de felgene var rå! kult prosjekt som skal følges;) OT. Leste nettop gjennom alle de 84 sidene dere har på VACN. om "værste". Rett og slett rått! dere er geniale:D Ekstremt fine de bilene dere har også;) Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Idag fikk jeg pakke i posten... :D Skjer ikke så mye med Bimmer'n om dagen, men planene er jo klare... Vi får se hva sommeren bringer, men akkurat nå er det nok å bygge 4 biler samtidig... :hvaskjera (Nastycab, Cab DAV-edition, Joppe og Bruksbilen) I tillegg til de bilene som skal klargjøres for salg. Men hadde tid til å teste de hvite blinkerne... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Det ble jo mycket bra! Gleder meg til å følge med videre på denne, må bli værst! ;) Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Prøvde å slå av en Bmw-prat når vi stod å se på den panamabrune audi 80 på vag-treffet på lørdag, men skjønte at du var i Vag-modus da så jeg ga opp ganske fort :) Tror denna blir bra når den blir klar iallefall :D Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Har troa på at denne kan bli fiin. I tilfelle du er manko på deler, mener jeg at det sto en hvit E-21 på stokstad i ste. (hugger i Oslo) Sto også en Scirocco og en Audi 100 (eldre modell) Siden du sikkert kjenner noen som skrur på slike også :) Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Hvite blinkers ble helt knall! :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Herlig bil du har fått deg der! Gleder meg til å se bilder av den når felg & senk er i boks:pray Har hatt 7-8 e-21 selv, alt fra 315 til argeste 323 med recaro og sportskasse, så bare spør om du lurer på noe om biltypen! Kan vel kanskje hende at det ligger igjen litt deler i garasjen min også... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg