Ongabonga Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 HPfreak: Nydelig. Gleder meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Det du må ha er: stabstag fra fjørtårn til torpedo, dempere foran (gule koni el lign).Når det gjelder fjører, fikk jeg min bil godkjent med b+g fjører. Ventilerte skiver er et must såklart. Ellers er det greit at alt ser bra ut. Amerikansk søppel??? Larsen-Racing har kanskje ikke prøvd en 240 med åtter? Nei, jeg har da ikke det! Og jeg skal aldri gjøre det heller. Jeg miss liker amerikanske rett frem biler, utenom noen få eksepsjonelle. Jeg skal kanskje bygge 240 med V8, men da blir de slettens ikke noe fra "over there" for og si det sånn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 vis jeg hadde vært deg så hadde jeg ringt biltilsynet å spurt. får du et ja så burde du be om å få det skriftlig. da stiller du sterkere når du skal få det godkjent å ført inn i vognkortet. å får du et nei ifra biltilsynet et sted så ringer du et annet. for dem tolker reglene anderledes som om dem ikke burde det. Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Jeg har alt på papir så er ikke være å få kopi av det du trenger etterhvert. Hvor man får tak i tingene er heller ikke vanskelig. Men husk å levere søknad hos BT hvor du beskriver det du skal gjøre med bilen i detalj før du begynner. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Volvo har jo V8 motorer og by på, B36 og B84X4XX ett eller annet. hiv oppi en sånn Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ongabonga Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Volvo har jo V8 motorer og by på, B36 og B84X4XX ett eller annet. hiv oppi en sånn En jeg kjenner har en motor stående, er enklest og ikke minst billigst å bruke den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Folk som setter japsemotorer i volvoene sine fortjener å bli dissa! F.eks honda motorer. 2,2 v-tech maskina som skal vere så bra har ca 185 hk men bare 200 newton. Det er stor skam! Forøvrig er vel chevy 305/350 noe av det mest solide som er bygd spør du meg. Bare slått av b20 selvfølgelig. Forøvrig kan folk som trimmer chevymotoren sin le hele veien til banken i motsetning til døm som bygger 4 syl turbomotor som skal ha like mye krefter. Men ikke misforstå, jeg er veldig glad i ft maskina mi også da. Skal aldri bytte ut den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Chevy motorene er greie de, od det blir sykt fet lyd, ikke no "japse 1.5 turbo motherfucker" lyd, skikkelig muskel lyd. En B36 skal du lete lenge etter å finne, og finner du en kan du bare drite i å skaffe deler, Den nyeste XC90 motoren koster sikkert 100K ny, så kommer all elektronikken i tillegg Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Så klart respekt til dem som vil bygge fete turbomotorer men jeg holder meg heller til en chevy motor. Liker både volvo og chevy veldig godt så det å kunne mikse de to er jo som å ha trekant med 2 damer. ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ongabonga Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Så klart respekt til dem som vil bygge fete turbomotorer men jeg holder meg heller til en chevy motor. Liker både volvo og chevy veldig godt så det å kunne mikse de to er jo som å ha trekant med 2 damer. ;) Kan ikke si meg mer enig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 ka me å bare legga ud kopier av alle de dokumentene her, så kan alle få di? Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Nja alle har vært så pikk mot meg da jeg har prøvd å få tak i de dokumentene så må nok tenke på det. De fleste vil ha 1500 spenn for kopiene og syns det er litt latterlig. Nå har jeg på en måte selv betalt for dem men var gjennom kjøp av motor og gir som jeg skal ha i volvoen min. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Folk som setter japsemotorer i volvoene sine fortjener å bli dissa! F.eks honda motorer. 2,2 v-tech maskina som skal vere så bra har ca 185 hk men bare 200 newton. Det er stor skam!Forøvrig er vel chevy 305/350 noe av det mest solide som er bygd spør du meg. Bare slått av b20 selvfølgelig. Forøvrig kan folk som trimmer chevymotoren sin le hele veien til banken i motsetning til døm som bygger 4 syl turbomotor som skal ha like mye krefter. Men ikke misforstå, jeg er veldig glad i ft maskina mi også da. Skal aldri bytte ut den. Kom ikke å si at en 240 med supra eller skyline motor hadde vert sykt gromt! Men er det noen som liker honda da?? Da kan man heller bare kjøre på startmotoren, er mere newton i den tror jeg. Tror ikke at chevy 305/350 og B20 er noe av det mest solide som er bygd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Nja alle har vært så pikk mot meg da jeg har prøvd å få tak i de dokumentene så må nok tenke på det. De fleste vil ha 1500 spenn for kopiene og syns det er litt latterlig. Nå har jeg på en måte selv betalt for dem men var gjennom kjøp av motor og gir som jeg skal ha i volvoen min. tror du d jelpe att du isje jer de i fra deg? sei du legge di ud her så kan de så tar 1500 for kopiark av godkjenningene bare brenna. hadde eg hatt de parirene hadde eg lakt di ud ME EIN GANG, uden omtenkninger Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Er det papirene med volvo godkjenninger dere er ute etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg