Gå til innhold

V8 med senking?

Ranger emnet

Ongabonga

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det du må ha er: stabstag fra fjørtårn til torpedo, dempere foran (gule koni el lign).

Når det gjelder fjører, fikk jeg min bil godkjent med b+g fjører. Ventilerte skiver er et must såklart. Ellers er det greit at alt ser bra ut. Amerikansk søppel??? Larsen-Racing har kanskje ikke prøvd en 240 med åtter?

Nei, jeg har da ikke det! Og jeg skal aldri gjøre det heller. Jeg miss liker amerikanske rett frem biler, utenom noen få eksepsjonelle. Jeg skal kanskje bygge 240 med V8, men da blir de slettens ikke noe fra "over there" for og si det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vis jeg hadde vært deg så hadde jeg ringt biltilsynet å spurt.

får du et ja så burde du be om å få det skriftlig.

da stiller du sterkere når du skal få det godkjent å ført inn i vognkortet.

å får du et nei ifra biltilsynet et sted så ringer du et annet. for dem tolker reglene anderledes som om dem ikke burde det.

eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!!

Øl er også greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som setter japsemotorer i volvoene sine fortjener å bli dissa! F.eks honda motorer. 2,2 v-tech maskina som skal vere så bra har ca 185 hk men bare 200 newton. Det er stor skam!

Forøvrig er vel chevy 305/350 noe av det mest solide som er bygd spør du meg. Bare slått av b20 selvfølgelig.

Forøvrig kan folk som trimmer chevymotoren sin le hele veien til banken i motsetning

til døm som bygger 4 syl turbomotor som skal ha like mye krefter. Men ikke misforstå, jeg er veldig glad i ft maskina mi også da. Skal aldri bytte ut den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chevy motorene er greie de, od det blir sykt fet lyd, ikke no "japse 1.5 turbo motherfucker" lyd, skikkelig muskel lyd. En B36 skal du lete lenge etter å finne, og finner du en kan du bare drite i å skaffe deler, Den nyeste XC90 motoren koster sikkert 100K ny, så kommer all elektronikken i tillegg

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja alle har vært så pikk mot meg da jeg har prøvd å få tak i de dokumentene så må nok tenke på det. De fleste vil ha 1500 spenn for kopiene og syns det er litt latterlig. Nå har jeg på en måte selv betalt for dem men var gjennom kjøp av motor og gir som jeg skal ha i volvoen min.

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som setter japsemotorer i volvoene sine fortjener å bli dissa! F.eks honda motorer. 2,2 v-tech maskina som skal vere så bra har ca 185 hk men bare 200 newton. Det er stor skam!

Forøvrig er vel chevy 305/350 noe av det mest solide som er bygd spør du meg. Bare slått av b20 selvfølgelig.

Forøvrig kan folk som trimmer chevymotoren sin le hele veien til banken i motsetning

til døm som bygger 4 syl turbomotor som skal ha like mye krefter. Men ikke misforstå, jeg er veldig glad i ft maskina mi også da. Skal aldri bytte ut den.

Kom ikke å si at en 240 med supra eller skyline motor hadde vert sykt gromt! Men er det noen som liker honda da?? Da kan man heller bare kjøre på startmotoren, er mere newton i den tror jeg.

Tror ikke at chevy 305/350 og B20 er noe av det mest solide som er bygd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja alle har vært så pikk mot meg da jeg har prøvd å få tak i de dokumentene så må nok tenke på det. De fleste vil ha 1500 spenn for kopiene og syns det er litt latterlig. Nå har jeg på en måte selv betalt for dem men var gjennom kjøp av motor og gir som jeg skal ha i volvoen min.

tror du d jelpe att du isje jer de i fra deg? sei du legge di ud her så kan de så tar 1500 for kopiark av godkjenningene bare brenna. hadde eg hatt de parirene hadde eg lakt di ud ME EIN GANG, uden omtenkninger

`81 Volvo 242 B230FT

`88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil

`81 Triumph TR7

`90 Nissan 200SX

`81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids

Lenke til kommentar
Del på andre sider