Mrleone Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Litt av en oppvisning.. Siter http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Hadde ikke turt å prøve på å kjøre fra denne :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Kult at til og med UP har pandastyle m'm Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Hva er den vindskjermenen på panseret for? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 steinsprang i ruta kansje? Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 "Cath me if you can" Hjelper særlig lite hvis du kjører 1,3 l Corolla med NOS klistremerke mot en purk Skyline.. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Kult at til og med UP har pandastyle m'm Panda kom egentlig av at diverse biler med flipplykter fikk de karakteristiske svarte "ringene" rundt øya (lyktene) når disse stod flippet opp :) Dvs biler som trueno, mr2, celica etc. :) Ellers er jeg fornøyd med at norske snut bare kjører 1,8 tonn med volvo.... :D "Cath me if you can" Hjelper særlig lite hvis du kjører 1,3 l Corolla med NOS klistremerke mot en purk Skyline.. Jeg har Corolla 1,3! Uten nos-sticker, men så prøver jeg ikke kjøre fra noen som helst heller da:op Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Må vel nesten til Italia for å finne så råe politi-biler(Motorveipoliti vel å merke). Jeg liker Japan ^^ Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Når får vi se politiet i Norge med hjelm på i bilen?? Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 hjelm er en del av uniformen til mange av politi styrkene i asia.. PS: i tyskland kjører M5 og 911 som snutbiler .. det slår den ENE lamboen snuten i italia har da :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Trivelig og være purk der ja... Den plast tingen på panseret er vel kansje til og samle fluer på?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 PS: i tyskland kjører M5 og 911 som snutbiler .. det slår den ENE lamboen snuten i italia har da :P Mener å huske at italia hadde masse gromme politibiler jeg. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 joda .. sykt mye fiat der.. å nei vent .. de er IKKE gromme.. (er noen Alfa også selvsagt.. noen med V6.. de fleste uten..) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 joda .. sykt mye fiat der.. å nei vent .. de er IKKE gromme..(er noen Alfa også selvsagt.. noen med V6.. de fleste uten..) Er vel ikke nødt å være spydig i hver eneste post du legger ut her på forumet vel? Det er mulig å ta feil. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 vet ikke om jeg tar feil, men var det ikke en tråd om dette her for ikke så lenge siden? :biker hmm, ja uansett så er det litt av noen snutebiler! Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg