kremt Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Lekker bil, clean og pen og med det rette utstyret cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Er ikke no tvil om at de baklyktene gjorde susen! Men en emblemfri grill tror jeg hadde vært pent :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Kunne spandert 500 spenn på nye skilter!;) Ellers ble det rått med rs4 felgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 enig med det ass.. nye skilt:D damn bilen din er fiiin;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Ja har lurt på nye skilter, men har lissom surra meg til å gjort det! Lyst å gjøre noe med fronten ja.. Annen grill eller så kan det hende det dukker opp en ny framfanger i løpet av sommeren! Men det hjelper jo :D Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Dritfin bil;) Lekkre felger ja:D Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 ble fint:) fin bil. faen ska ha meg en 4rer en gang ! Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Nydelig bil du har der ... Stå på kompis :) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Tusen takk :D Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stomper Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Pen bil :) - Rakkestad forrige uke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Pen bil :) - Rakkestad forrige uke? Tråden ble litt borte for meg se.. :p Ja, bor i Rakkestad så der er jeg hver dag! Sett meg med andre ord..? ;) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Liten uppdate: - Tåkelys fester er laget til R32 støtfanger`n - Fangern er pusset ned, reparert og sendt til lakk - SVART netting ligger å venter.. :p - Nye skilt kom i posten i dag Kommer nok til å feste skilta med dobbeltsidi teip, da jeg ikke vil borre i skilta eller borre i den nye støtfanger`n! Blir nok en update til helga da forhåpentligvis alt er montert! :D Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 De baklyktene var utrolig pene!!! elsker mørke LED's! Resten av bilen er jo også strøken! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Er ganske så fornøyd over bilen nå ja! :) Skal hente frontfangeren fra lakk i morgen så tror det gjør seg.. Gleder meg til det! Så da etter dette er jo så og si hele bilen nylakkert bortsett fra panser, en sidedør og bakdør.. Legger ut nye bilder i morgen eller i løpet av helgen jeg :D Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Lurte på en liten "crom lift" på bilen.. Vil gjerne ha synspunkter! Lenge siden jeg har brukt penger på den så nå klør det litt igjen.. :p - Crom speilkapper og 2x76mm croma enderør.. - Nytt luftfilter er også ønskelig. Bør jeg kjøpe "kit" eller mekke til noen fester selv? - Hvis jeg fikk tak i xenon til en billig penge hadde det vært krona for min del! Min og brodern sin.. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg