Gå til innhold

Stamsaas golfen

Ranger emnet


Satrixen

Anbefalte innlegg

Var en tur hos Sharif i dag.. Og det var det kaos! Ikke lett å få no hjelp og tips der..

 

Uansett så lurer jeg på: RS4 eller A8 felgpakke m/dekk.. Koster 7500kr. Men hvordan er disse felgene på kvalitet?? Hmm.. Vil jeg angre etter noen harde dumper lissom?

 

Bør lissom handle snart og, da jeg ikke har sommerlisser til golfen..

 

Min mening, ingen av de.. Det er felger som alle kommer til å ha i løpet av våren/sommeren.. Han har vel noen andre rimelige 18" pakker der ? Men hvis du skal gå for en av de to, så ville jeg valgt A8..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja er veldig fine de! Vil jo lissom ikke "herme" etter deg heller da, selv om jeg har lyst på de ja :) Hmm... :wonder

 

Tenkt litt, og det koker vel ned til rs4 en eller to.. HVis jeg skal gå for en av de pakkene til 7500 kr! Var jo som sagt der å ville titte litt i går, men var lissom ikke så mye å se på. Mye var bestillingsvare, og når køene rakk gjennom hele gårdsplassen der så var de vel mer opptatt av å selge felger enn å hjelpe.. Ikke lett ass...

 

http://www.vwaudi-club.no/images/members/3140/Cars/631/main_106228211942812e98e365e.jpg

 

 

Så på bildet av rs4-2 felgen i posten din, dæven så spreke dem var i forhold til bilde på sharif-annonsen.. Me like :D

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Røk på en smell her i går da jeg skulle montere LED lyktene som jeg har kjøpt.. En liten flik av det ene hjørnet flassa rett og slett av! Skjønner ikke helt hvordan det kunne skje.. Kan vel ikke skylde på andre enn meg men.. Har jo bytta fem lyktepar på denne bilen så trodde jeg lisspm kunne det nå men! Hva jeg følte de timene etterpå skal være usagt. Hmm.. Anyway kan noen gi meg et tips hvordan jeg skal lime delen på ? Tenkte å ta limpistolen jeg, men ville høre om råd før jeg gjør noe overillt her!

 

Bilde078.jpg

 

Bilde079.jpg

 

Bilde082.jpg

 

Vet ikke helt hva jeg synes om disse lyktene på bilen min! Kanskje vanesak? Det ble så veldig anderledes. Hjelper nok når jeg får sota ruta igjen! Blir det ikke bra, så har jeg jo alltids custom lyktene liggendes..

 

 

Ellers så skal jeg sote bakruta mi proft nå, da den andre ble så stygg. Siderutene lar jeg være, siden de er såpass bra! Fornøyd med eget arbeid der :D (Og gidder ikke bruke par lapper på den hvis polisen skulle komme brått) Utenom det er 18" RS4-2 felg bestillt, avventer fjernstyrt sentrallås fra utlandet (stingah :D ), og muligens innkjøp av v6 bakleppe.

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge jeg får lima det så tror jeg det ikke blir så gæli likevel. Kunne jo vært værre ting.. Heldigvis røk den der i det "svarte" hjørnet så det synes ikke med mindre en vet det. Vil det holde med vanlig lim fra limpistol?? Men jeg er ikke sikker på om jeg vil ha de, får la det gå et par dager før jeg evt selger de eller de andre lyktene :)

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smak og behag vettu...jeg skal ha svart perlemor " slik at alt blir svart,men du som har blå bil..hmmm,er bare å lete hvis du ikke liker dem og kjøpe nye!

 

Hehe.. Ja er jo det, får sota ruta mi og se hvordan jeg liker det da. Regner med jeg får solgt de hvis jeg vil!

 

MEN hvorfor er Sharif så treg med felgene mine!!!

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ting går fortere hvis du reiser opp dit og får de til å montere de der og betaler der.. Eller hadde han de ikke på lager`?

 

Var der oppe for to uker siden. TOTALT KAOS.. Ringa og preka med en kar der om onsdagen og har bestillt tre felgpakker! Hadde ingen inne på lager. Er jo ikke akkurat lett å få tak i folk på tlf der om dagen heller. Det må jo betales depositum før de bestilles, men har ikke fått no info om dette.

 

Er et stykke å kjøre så gidder ikke å kjøre opp før jeg VET at alle tre felgpakkene er inne.

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der oppe for to uker siden. TOTALT KAOS.. Ringa og preka med en kar der om onsdagen og har bestillt tre felgpakker! Hadde ingen inne på lager. Er jo ikke akkurat lett å få tak i folk på tlf der om dagen heller. Det må jo betales depositum før de bestilles, men har ikke fått no info om dette.

 

Er et stykke å kjøre så gidder ikke å kjøre opp før jeg VET at alle tre felgpakkene er inne.

 

Oki, skjønner.. De gutta har sikkert nok å stri med om dagen ;)

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår