maxis Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 åssen sprut du tenker på da? og hvem selger turbonetics til fornuftige priser? blir enten nira i3 eller dta p8pro..Må ha et sprut som klarer 5er med coil per sylinder.skal kjøpe sprut neste uke tenker jeg,electromotive kommer vel med sprut til 5er nå,men det koster vel skjorta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 åssen sprut du tenker på da? og hvem selger turbonetics til fornuftige priser? geir haugen/boost i trondheim.. kan sikkert finne nummeret hans Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 fant de her..men var lite info om både priser og turbo's.. http://www.mamut.com/boostshop Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hilmare Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Har du fått bygd deg motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Flott at du bumpet en 2 år gammel tråd! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Hva er så galt med å bumpe en to år gammel tråd så lenge det er relevant det han spør om? STS :: Sävar Turbo Site har mye kunnskap om temaet for den som vil lære litt selv. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas stein Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 k M T E C H N I C S sjekk dem de bygger bra motorer rundt om 100 000 for 500hk. men du må jo husk at du trenge girboks og diff som tåle motorn åg da :D Siter gull box ønskes kjøpt;) send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Februar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 nå har det gått noen år til, fått bygd motor enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Februar 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2011 ble nok sikkert for dyrt;) er flere som tror at når du henter ut hk fra en motor så koster det minimalt;) Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet Februar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2011 Hvorfor tenker du ikke heller V8 på 500hk. Da slipper du jo tanken på vedlikehold. En kompis av brodern hadde jo 643hk på hjula på sin volvo. Med V8. Tikker å går som en engel. Aldri gjort noe annet enn å bytte olje og standard slitasjedeler. Holder på å bygge volvo turbo selv for tia. Og håper på rundt 500+ hester selv. Men jeg venter bare på motor ras først. For da kan jeg unnskylde meg selv for å bygge en fra bunn av ved siden av den jeg allerede har. Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg