oyvind ludvig otterlei Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Tror du må regne med ca kr 20000-25000,- datasprut med allt. Men hvorfor spør du om det? Du må regne med 100000 til 150000,- skal du bygge en motor med drivverk i det kaliber som du snakker om, og som burde holde en sesong. Da får du med datasprutet. Koster flesk skal du over 300-330hk,, Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 En ting som gjelder: Ikke spas på pengene når du først skal bygge motor! Men bruk de fornuftig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holstad Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Riktig derfor jeg spør om hjelp, er ny i gamet så det er viktig å høre med de kloke. :) Siter volvo 242 77mod (solgt) volvo 240 tic 84 mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 trenger du 500hk? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holstad Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Nei men opp mot det. har du sett den syke filmen med 740 med 530 hk??? da sjønner du hva jeg mener. Siter volvo 242 77mod (solgt) volvo 240 tic 84 mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 trenger du 500hk? trenger du twin turbo? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holstad Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Hadde ikke tenk å ha twin turbo. selger du??? Siter volvo 242 77mod (solgt) volvo 240 tic 84 mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Nei men opp mot det. har du sett den syke filmen med 740 med 530 hk??? da sjønner du hva jeg mener. for å si det sånnn så kan jeg garantere at det er ikke første gangen han karen med 740'in kjører sint bil! og spør du meg er det dårlig butikk å både begynne med så sjuk motor, og ikke minst sette alt bort når du skal ha en så kvass motor, for du kan ike sammenligne service intervallene på en 500hk motor som en orginal 116hester,dvs et oljeskift annen hvert år og en kafekopp med vann hver sommer(satt litt på spissen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 500Hk? Ville begynt med en skikkelig bunn i hvertfall. Ring Sten Paner på +47 0141-220010. Han kan skaffe det meste til en hyggelig pris. Får vel marinveiva samt div H råder, smidde stempler ol for en under 20 000kr. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 trenger du 500hk? SIkkert Rånefaktor, stå å si på den lokale pølsebua "Æ har nu FEM HOMMER gamp da, ska no klar å børne no ja, PÅ BÆGGE HJULAN!!!" ¨ Hihih :P (klarte ikke å dy meg, dette var som å hive racefuel på bålet for meg.. hehe) Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holstad Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 SIkkert Rånefaktor, stå å si på den lokale pølsebua "Æ har nu FEM HOMMER gamp da, ska no klar å børne no ja, PÅ BÆGGE HJULAN!!!"¨ Hihih :P (klarte ikke å dy meg, dette var som å hive racefuel på bålet for meg.. hehe) hehe litt arti at folk tenker sånn om meg. Det er mer sån som det her for meg Pappa gutt: "Æ kjøre BMW med stor M æ, 346 hk og greier ingenting som slår mæ". Mæ: "Tør du kappkjøre med den gammla volvoen da"??? Pappa gutt: "haha knuser den vrak bilen der" Resten av historia kan du tenke deg sjø, heheh Siter volvo 242 77mod (solgt) volvo 240 tic 84 mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaken Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Hvorfor ikke kjøpe en ferdig motor fra sverige og bruke penga du sparer til de ikke helt snille servicekostnadene en slik motor medfører? Siter http://www.300power.com http://www.teamsideways.com Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Ja, det er bedre med ett serøst bra Volvo bygg enn keeg'en i pappa's nye M3CS eller 2006 M6. (Det er bra biler, men når en keeg kar som er 18 og låner den av pappa en kveld for å dra beibs og evt gutter(!) (ja, gutter, keegs er tvilsomme) så er det å dra den langt. Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Holder selv på å bygge motor,har satt meg et mål på 400hk men det tror jeg går lett å passere.bruker man pengene fornuftig kommer man langt.. noen ting som kan nevnes er turbonetichs snurre,stålråder,datasprut,custom innsug/grenrør,getrag++ Kan komme med en prisoversikt senere på hva ting har kostet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Holder selv på å bygge motor,har satt meg et mål på 400hk men det tror jeg går lett å passere.bruker man pengene fornuftig kommer man langt.. noen ting som kan nevnes er turbonetichs snurre,stålråder,datasprut,custom innsug/grenrør,getrag++ Kan komme med en prisoversikt senere på hva ting har kostet. åssen sprut du tenker på da? og hvem selger turbonetics til fornuftige priser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg