Audicab Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 siste tids hendelser :) Har ikke skjedd så mye da jeg har styret med Audien for å få den klar til treff men litt har vi da gjort med Bolfen begynt med slangene til luft fjæringene, her er det gjennomføringene inn til ventilene Bruker Loctite gjenge tetting, dette er "hjemme"laget overgang mellom fast og flexi slange nokså liten klaring mellom fjærbein og felg foran Sebastian monterer de ferdig sydde trekkene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Litt uheldig med bildet han der? ;) Hadde jeg visst du hadde med Bolfen til leknes hadde jeg selvfølgelig tatt med turen opp i hallen.. Damn! Hvordan gikk det der i helga forresten? Mange positive kommentarer kan jeg tenke meg! Flott greie i Lofotposten i allefall :) Setene ble forresten knall! Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Dagens update: masse pussing og denne herligheten dukket opp :) Køståm laget eksos stuss denne skal jo ut igjennom den "nye" kanalen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Er det en slik stuss på hver side eller? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Dritrå eksosstuss...:) Har dere no spessiellt budsjett å følge eller ? I såfall hvordan ligger dere ann?? Har vell brukt "noen" timer og kroner...:P ;) Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Ser bra ut dette ;) tøft med litt nytt look på de ellers kjedelig golfene osv ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Sånn eksos vil jeg også ha :) Hva skjer forresten med bilen senere? Ikke dere som eier den? Showbil? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Blir vel neppe en arbeidsbil nei ;) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 ja den eksosen skal gjøre susen, blir en på venstre side. Hvor mange rimer og penger...no idea..mye er det og mere blir det :) denne bygges for demo og salg :) løp å kjøp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 lenge siden update her nå:( håper det kommer en update snart. Siter RV-Tuning |BMW e28 545i prosjekt| |BMW e28 518i brukshulk| |BMW e23 745i delebil| |2x Opel Kadett C| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Har vært på Gatebil på Våler en snartur++ Men her litt update : Skjerm holderen er ferdig produsert mere skjerm holder feste fra undersiden, den er delt for å få den på plass. "jukse senk" skjørtene er produsert :) fjernet siste delen av orginalplasten og la polyester Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Likte dette med skjermene :) Hadde vært kult om dere hadde satt inn to hengsler på en måte, så man kunne justere skjermene og.. Bare en tanke Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 " skjørtene så damn bra ut assa.. har tenkt litt på det samme til bilen min men vet ikke helt! hvordan fangere er det dere skal ha!?!? Orginalt med modda!? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 hvordan fangere er det dere skal ha!?!? trodde du hadde fulgt med på tråden....fangerene er jo færdige jo :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Dagens update: spaklet opp rundt bassporten testet subbens plassering begynte på kanal skjørtene, lagde ende lokk og fikk takk "grov" hull til eksosen Eksos stussen skal kappes slik at den følger kanalen helt Tommy begynte på panser forlengeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg