Singh_Supreme Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Ser ut som dere går for "Pimp My Ride" stilen..... passer meg utmerket da kræsjer den ikke med min Bolf.... Tror dette kan bli meget fett jeg.. Nyskapende som f.... Btw. Hva skjer med den sorte Bolfen over her... mislykket bora konvertering eller har han panseret på gløtt? Håper det er sistnevnte for det der var ikke pent arbeide i tilfelle... Tror det er bare justering han duden ikke har giddet å fixe sikkert:P Men det er heeeeeeeeeelt klart at dette blir PIMP MY RIDE style:D Gleder meg! De bredde greiene var styggt sorry ass passet ikke heeelt inn! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 blir det bredding ? Nei tror ikke det, men den var meget kul den der da :) Okei, får komme utover å kike utover 'vinteren'.. Kanskje det må valses litt hos meg, og da er vel Erik mannen? Det må du gjøre, Tommy er valse sjef :) Ser ut som dere går for "Pimp My Ride" stilen..... passer meg utmerket da kræsjer den ikke med min Bolf.... Tror dette kan bli meget fett jeg.. Nyskapende som f.... Btw. Hva skjer med den sorte Bolfen over her... mislykket bora konvertering eller har han panseret på gløtt? Håper det er sistnevnte for det der var ikke pent arbeide i tilfelle... Jo pimp å pimp, blir nok d på en måte hehe men blir mye mere clean look.... her skal orginal fangerene brukes +++ Er nok bare pansret som er på gløtt, det er en R32 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 ute med dashen, den og det meste annet innvendig skal lakkeres eller trekkes opp. Bora panser, her skal det forlenges :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Har dere handlet Bora delene på Veng forresten? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Har dere handlet Bora delene på Veng forresten? nope, det er orginal deler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 nope, det er orginal deler Veng selger da orginaldeler :D For delene deres er prikk like mine som er handlet på Veng serru... derfor jg lurte.. Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Veng selger da orginaldeler :D For delene deres er prikk like mine som er handlet på Veng serru... derfor jg lurte.. Er jo ikke orginalt når det er kopi :) Men slik jeg har forstått det er det slik at de er helt like men er av et "annet" metal og har dåligere grunnbehandling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Veng selger da orginaldeler :D For delene deres er prikk like mine som er handlet på Veng serru... derfor jg lurte.. har u kjøpt alt til din Bolf? damn får mer og mer lyst å bygge om fronten min jeg oxo:P hehe Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Det må du gjøre, Tommy er valse sjef :) Be Tommy varme opp valsa, jeg må få plass til 8,5x19 og 9,5x19 og helst skru Coiloverene helt ned :) Hvilke farger sa du at det blei på denne bilen? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Detta blir bare Über-smooth!!! Følger spent med videre....!!! Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 rått prosjekt ;) bra folk tør og satse.. personlig likte jeg ikke felgene og baklyktene... men hvorfor skal alle tenke likt da? =) stå på... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 ja vi har jo alle forskjellig smak, det som skaper magfoldet :) Takker for tilbakemeldinger.. Jigg settet kommer i til helga så rett over helga skal bilen begynne å bli bra rett :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Etter å ha sett bilder av B4'en din er jeg overbevist om at dette blir et frekt bygge!! Blir spennende å se utviklingen, ikke spar på bildene!! :D Gleder meg til våren, er mange fete 4'er prosjekter på gang nå!! :scared Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wedgie Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Kor får man tak i dei dere baklyktene? dei va dritt stilig.. Siter Wedgie VW Golf IV 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 De baklyktene får du blandt annet hos http://www.vwcarconsult.no Mener jeg i hvertfall har sett dem der... :? Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg