CorraDon Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Har du ikke fått den vifta di enda asså? Ville jeg sterkt begynt å tenke på å trekke tilbake pengene asså! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 :hvaskjera Har du ikke fått den vifta di enda asså? Ville jeg sterkt begynt å tenke på å trekke tilbake pengene asså! ja vet, har sendt mail til fyren som solgte greiene, står også at han ikke lengre er medlem på ebay ?? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 jasååå ja... det er gammle sideskjørtene og bak leppa som jeg skulle ha! Faen de har gått på rund gang ass:P Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 :hvaskjera ja vet, har sendt mail til fyren som solgte greiene, står også at han ikke lengre er medlem på ebay ?? Såpass ja, ta å sjekk på Paypal sidene hvordan det er med å tilbaketrekke cash, tror ikke det skal være alt for stress, styrer med det med en annen sak her nå...:deng Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Ja, da har jeg sitti på en tur, og kan forsikre alle som lurer, JA det røsker i fletta! :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Lenge siden har skrevet noe her om videre planer med bilen, det som er gjort siden sist er i allefall: koplet opp Zetironix berdbånds lambda ryddet opp i el nett + laget meg en koplings boks lik stian sin... Deler som er bestilt: Polyurethane foringer til hele bilen (kommet) Hvite instrument skiver. 2X panser løftere. Fast motor feste fremme. Polyurethane gearkasse feste. Ny ic, Mindre type (kommet) Driver også og setter inn nytt interiør (sort stoff) grunnet at mitt gamle var fillete. Den ny inkjøpte icen gjør også at jeg får plass til rs fangeren med cup wings som jeg har stående, open air sideskjørt og leppe bak vill også bli montert da jeg har fått lakert det. Går med planer om og kjøpe meg en bil til, ikke umulig det blir er corrado, skal muligens se på en i dag! :D Bilder er tatt men glemte igjen kameraet på verkstedet så det kommer! :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 :pics :pics :pics aneglsmili Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 skrev jo at camen ligger på verkstedet... lese er en fin ting og kunne! hehe :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Skammer meg over at jeg kjenner deg! Du bruker så inni helvete mye penger! :D Gleder meg til baksmellen nå, så skal vi se hvordan du håndterer den.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Blir nok ingen baksmell, kontroll på økonomien vet du! :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 blei're no nytt corradokjøp elle ?:) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Ble ikke det, jobbet så mye med corradoen så har ikke hatt så mye tid til sånt... Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 haha, tid faktisk. Står ikke på penger, men TID! Blir forbanna! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 faen til mas på deg om dissa penga da! Ja, TID!!! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Ro ned nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg