Gå til innhold

Mitt turbo Prosjekt

Ranger emnet


G60 Racing

Anbefalte innlegg

litt klumsete plassering av oil catch tanken og alarmen :P Og hvor er batteriet ditt?

 

digger ikke intercooleren din, litt stor for my taste, men så lenge det funker så.

 

Tips: kanskje du kunne få spesialbøyd ETT rør fra inntaket til iallefall ute av syne, gjerne i høypolert eller krom. Og kanskje ta vekk teipbiten på turbosiden ;)

 

finfin motor.

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 217
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

litt klumsete plassering av oil catch tanken og alarmen :P Og hvor er batteriet ditt?

 

digger ikke intercooleren din, litt stor for my taste, men så lenge det funker så.

 

Tips: kanskje du kunne få spesialbøyd ETT rør fra inntaket til iallefall ute av syne, gjerne i høypolert eller krom. Og kanskje ta vekk teipbiten på turbosiden ;)

 

finfin motor.

 

Som sakt er mye midlertidig kun for og få kjørt, så mye skal flyttes...

Batteriet står nå bak sammen med anlegget...

får se om jeg får brukt cooleren med den nye fangeren men liker store coolere jeg og funker jo bedre med tanke på hvor stor flate som kjøler luften...

 

Kanskje du kunne få spesialbøyd ETT rør fra inntaket til iallefall ute av syne???

du bør vel kansje skrive om den slik at oss andre forstår også...

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med plass til fangeren når IC "henger" så langt fremme?

Hvordan har du montert den?

Har du et bilde med fangeren på?

 

Får ikke plass til org fanger grunnet stor ic, derfor bestilt Rieger RS4 fanger så får se om lager til noe der...

Hørte at den stål skinnen som ligger inne i org fangeren har en jobb med tanke på stivhet så blir enten og få laget et nytt slikt stag for eneste denne kan påvirke er jo sideveis stabilitet og legge dette staget rundt ic eller rett og slett og bytte ic.

Ser ikke på dette som noe stort problem, halve morroen med et slikt projekt er jo nettopp og produsere deler selv så det ikke blir likt som et kit eller noen andres deler! :D

 

De fleste coolere hat påsveisede "muttere" til og skru bolter i og dermed feste icen i stag, det hadde ikke min så jeg har fått dette sveiset på...

 

Har ikke bilder med fanger på da det er ca 3 uker til får min RS4 fanger...

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som vanlig RS fanger men vanskelig og se... ville anbefale deg en slik som acoupe kjøpte, billig (ca1000kr) fungerer helt fint til G60.

Vet folk sier den hadde holdt til turbo prosjektet mitt også men holder fast på at storre kjøler med lik flow har bedre kjøle effekt grunnet større flate som blir nedkjølt.

PS min kjøler no jevlig! :D

Lykke til!

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår