JuB Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Hvorfor ikke bruke orginal fanger? Stikker den altfor mye ned, ut av fangeren? Om du skal ha den fangere fra Streetdesign skal du vel ha skjørt og hekk også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Bare lurer på en ting g60: Syntes du virkelig den fangeren der var pen? Er ikke mulighet til å heve intercooleren slik at du faktisk kan bruke original fanger, er veldig usikker på hvor god plass du egentlig har til å gjøre slikt, men jeg hadde definitivt sjekket det gjerne flere ganger, da den fangeren ikke er helt min smak. Men det blir nok bra. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 cooleren stikker ca 10 cm nedenfor org. fangeren uten leppe. må mye moding til for og få den til og passe hvis dere ser på bildet må det kappes for og heve cooleren. flere syns pungter? Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 cooleren stikker ca 10 cm nedenfor org. fangeren uten leppe.må mye moding til for og få den til og passe hvis dere ser på bildet må det kappes for og heve cooleren. flere syns pungter? Finnes jo mange ferdig cleanet fangere da. Som bygger ned. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Linker? åpen for alle forslag! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Linker? åpen for alle forslag! http://www.dubdesignindustries.com/catalog/product_info.php?products_id=99 http://www.dubdesignindustries.com/catalog/product_info.php?cPath=29_30_34&products_id=66 Link til den siste der når den er satt på, men husk ikke senket:) http://www.dubdesignindustries.com/images/corfb2-1.jpg Golf 3 blinkers: http://realcar.e-line.nu/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&wts.ACTION=loginguest&p=H Er jo opp til deg da. Mange jeg kjenner som hadde puttet på mye før de hadde puttet på clean org fanger, men de driter jeg i. Blir bra skal du se. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 den eneste fangeren jeg kunne tenke meg på en corrado utenom originalen er (under tvil) riegers rs4 design. Den er laget i abs plastikk, og passer perfekt. Add-ons er som regel en dårlig ide, da de ser ut som nettopp det, add ons. eller full on jap style: Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 kan noen si meg hvilke sideskjørt som sitter på denne ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 ser ut som modifiserte oettingerskjørt. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Denne var fin men hva med golf 3 spredere og blink og istedet for skiltet mellom lyktene så en stor utskjæring hvor man ser rett på cooler?! Anyone? Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Denne var fin men hva med golf 3 spredere og blink og istedet for skiltet mellom lyktene så en stor utskjæring hvor man ser rett på cooler?!Anyone? Kunne vært kult det, Er jo mulig å modifisere den da. Og skjære ut der hvor skiltet er siden du har en rimelig høy cooler. Sett litt ut som nye grillen til audiene liksom. Selbekk, det siste bildet du postet er jo en add-on da;) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 hehe, vel, han likte jo jap style coolers, så tenkte jeg skulle slenge opp en jap style corra ;) g60 racing, hvorfor vil du showe off cooleren sånn? den får mer enn nok luft uansett, du skal vel ikke ha en 500hk maskin under der? Du kan jo lage et hull bak skiltet som blir borte når du har skiltet der (til vanlig kjøring trenger du ikke så god lufting), og når du skal på banen kan du ta det av for ekstra kjøling? Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 ikke så dumt, liker cooleren! ingen skam det! :D får se hva jeg ender med, skal prøve org fanger med leppe for og se om kan mode den hvis ikke er noen som er interisert i org fanger til og cleane eller noe da? Strøken, kjøpt ny av forigje eier... Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 tenkte skulle slenge ut de siste bildene etter søndagens jobbing, litt sent men:D Turbo montert Med innsug og silicone gleder meg som en unge nå ass! dette blir så digg! :D blir jo mye små ting som kommer opp også da, har jo gjenget opp alle skrue hull som jeg har tatt ut skrue av bare for og vere sikker så greit og vere nøye! :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Najs mann! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg