G60 Racing Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Da var det tid for og starte tråden hvor jeg med bilder skal prøve og holde dere oppdatert mens jeg konverterer til turbo. De første komponentene er allerede på plass. Garrett T3 er på plass Oil catch tank også skal komme med liten liste over hva som blir kjøpt inn i løpet av kvelden. Dette blir DIGG! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Stå på! Skal bli gøy å se... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Skal bli morsomt og se, kommer til og ta en rullende landevei test da er ferdig hvis pengene strekker til. Her er listen på deler som skal bestilles men blir sikkert oppdatert! Manifold fra Atp Downpipe fra Atp Ferdig bunn panne fra Atp Olje slanger fra Atp Bolter og pakninger fra Atp T3 Turbo (Ligger i hylla) Rallye cooler Røde 308 dyser olje kjøler med termostat Rør til cooler fra jobben Chrome topp deksel og innsug Forsterkede råde lager (Ligger i hylla) Chip fra frode Oil catch tank (Ligger i hylla) Greddy type RS 90mm K/N Filter (Ligger i hylla) +++ Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Slenger ut et par bilder av bilen også så dere vet hva dette skal inn i... :D Fått dilla på og legge ut bilder nå hehe:D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 ahh...blir stas kompiss! Selvom jeg synes du kan gi den t3`n til meg :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Blir bra dette, om du syntes org. fangeren er litt kjip. (siden du vurderer RS leppe) så veit jeg om noen som selger en US fanger. Den er jo litt mer spesiell. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Kult. 1 spm.. Hva er den rundingen som er bak håndtaket på bilen din? Ser ut som nøkkel hull :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Er til en gammel alarm! Iriterer meg no jevlig!!! men skal få clean hekk snart så får se om den blir fjernet også! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 ahh...blir stas kompiss!Selvom jeg synes du kan gi den t3`n til meg :D Rektig! :D hadde du likt det tenker jeg! Var digg den?! Ligger på data bordet i leiligheten min ved siden av meg :D hehe Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Må bare få ut dette her. Noe turbo FB la ut i annen tråd: Jeg har kjørt ganske mange g60 turbo motorer og aldri brukt forsterkede råde lagre. Kjørte 1.6 ladetrykk på d meste. Men bruker aldri dårlig olje og bytter oftå så må være noe der. Motoren var helt orginal g60, bortsett fra større dyser og trim kam. Ja det er fort gjort å bytte lagrene så er vel like greit å gjøre det når du først skal bytte bunn pannen likevel. På 1.2 målte vi 202 hk på hjulene. Det var på en golf 2. Var kun den jeg målte Virker helt sykt meg 1,6 i ladetrykk! Får meg til og tenke på om jeg skal holde meg til 1,2 som jeg hadde tenkt... Litt avhengi av hva som kommer ut av denne posten kommer jeg til og overhale en G60 motor selv på jobben og får litt ordentlig fart i den! eventuelt med 16v topp hvis det er mulig. men det blir mye jobb i forhold til det jeg da allerede har gjort. Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 blir morro å sitte på med deg nå assa:D:D hvor mange hk vil du oppnå? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Jeg kjører 1.7 på 16v'en min for øyeblikket. Skal mappes litt til i uken som kommer og da blir d rulle engang etter det. Er ikke store forskjellen mellom 1.2 og 1.6 på en motor som ikke har portet topp og slikt. Skal love deg det er morro med 1.2 også :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Hvordan funker det med 1,7 bar ladetrykk og digifant-map for ca 1 bar? Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Hørte da mapen skulle holde opp til 1,3 så jeg klarer meg akkuratt... Som han sa skal de mapes til uka så blir vel mer riktig blanding da! Håper blir fornøyd med 1,2, tenkte kansje skulle bygge opp en motor ved siden av og bytte da den var ferdig! :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Hvordan funker det med 1,7 bar ladetrykk og digifant-map for ca 1 bar? Har 250 kpa map sensor så funker aldeles utmerket. Har lånt meg emulator så kan mappe via bærbar pc mens jeg kjører. Planen er å holde et stabilt 1.3 trykk så har fått meg en el. boost kontroller, men vet ikke om eg gidder bruke mere penger på den bilen nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg