Gå til innhold

"Die aller Vaerste's" Einser-formidler tråd.

Ranger emnet


Polardego

Anbefalte innlegg

Kan eg legge inn min her? Vurdere å selge min 83 Rabbit GTi... (snufs) Grunnet baby i februar. Blir litt masse biler i gården...

 

Det e ein VW 83 mod Rabbit GTI 1.8.

112 hk. Bilen e rød.

Originale svarte GTI stoler med røde striper fremme og bak. Original takluke.

Har satt i emblemfri grill og skal sette på badlooken eg har liggende. Har og annen grillist liggende + en del deler eg pitla av delebilen eg hadde. Fangere, lykter osv. Er splitter ny clutch på an.

Bilen e et prosjekt som eg har begynt på.

 

Link til bilen min: http://www.gatebiltreff.com/PHPBB/viewtopic.php?t=2541

 

Gi meg et vink på mail adressa mi hvis detta e av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

IMG_0895.jpg

IMG_0896.jpg

IMG_0897.jpg

Ikke felgene på bildet.... bilen går ikke pga en motorbrann.

Har sett på det og er forgasseren som har tatt skade men har minst ett par slike ekstra. Taket har en rift på ca 15 cm på høyreside og interiøret er slitt.

frontplata er dårlig + en liten bulk i høyre bakskjerm.

(ny frontplate kan medfølge mot pristillegg)

Har også annet brukt panser som medfølger

I tillegg har jeg også en 88 cab delebil som selges.... denne mangler forskjermer,tak,interiør og motor men har "GTI" drivverk med stabstag osv,panser,dash,dører og bakluke

Delebilen ligger det bilder av på forumet da det er gamle "nastcabben" til Polardego

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på å kjøpe meg en "Einser", etter å ha sett diverse prosjekter her.

 

Det jeg lurer på er:

 

-Hva må jeg se etter ved kjøp

-Er dette en grei helårsbil.

-Går de lenge?

-Billige deler?

 

Har dere noen andre tips tar jeg gledelig imot.

1991 BMW E36 3C

X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å svare på spørsmålene dine egentlig.. Men kan prøve:

 

1. Se etter rust! Som vanlig lett å få øye på, men ikke alltid. Sjekk bærende konstruksjoner slik som kanaler, a stolpe osv. Overflaterust er det garantert, men det er ikke noen katastrofe..

 

2. Kommer ann på hvem du spør..

 

3. De går så lenge som eieren tillater og det er bensin på tanken. Tar du vare på bilen og bytter slitte deler så kan de vell gå uendelig om de ikke ruster opp?

 

4. Vanlige slitedeler er forholdsvis rimelige. Deletilgangen på brukte deler er god, men skal du ha "the shit" på delefronten koster det betydelig mer.. eks. kråm dørhåndtak, gti stoler osv..

Sind sie frei heute Abend?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår