Gå til innhold

"Die aller Vaerste's" Einser-formidler tråd.

Ranger emnet


Polardego

Anbefalte innlegg

Vi hadde opptelling av smått og stort av einsere i form av Golf, Jetta, Caddy og Cabber og kom fram til at vi disponerer tilsammen 17 einsere. bambam

 

Og noen kjøper vi inn for å selge de videre til entusiaster, slik at de ikke ender sine dager som jordebiler eller til en som bare skal bruke opp bilen.

 

Legger ut etterhvert som vi har einsere klare for salg i denne tråden, og vi har ekspertise nok til å fortelle deg nøyaktig åssn tilstand bilen er i og hvor du kan få tak i felger og andre deler til din einser.

 

Hvis det er noe spesielt du lurer på eller er på jakt etter en einser, kontakt oss på vaerste@start.no

 

Første bil ut er en 82 VW Golf 1.5 C aut.

 

Info: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=101249

 

Bilde_004.sized.jpg

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bra tråd. Er mange einsere som trenger å reddes. Jeg er forøvrig på jakt etter en delebil til min. Må være med små baklykter.
Selv om jeg ikke er med i die aller vaerste, så tar jeg meg friheten til å peke nesa di i denne retningen

 

919791-bilde2-02.jpg

 

har stått lenge til 2000 kr.. Jevnaker er vel ikke alverdens langt unna deg? løp og kjøp.

 

EDIT: Ooops... ikke min login, Ekkoj som er på pc'n til smallboy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der skulle jeg kjøpe. Fikk bilder på mail... den er LAAANGT i fra så strøken som på bildene. Mye rust. Bakplata var hel da :) Grunnen til at jeg ikke kjøpte den er fordi motoren ikke går (Står uten topp) og jeg ikke hadde råd til å leie bilhenger. :rolleyes:

 

Ble dette litt offtopic? Bare si fra så kan jeg slette...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der skulle jeg kjøpe. Fikk bilder på mail... den er LAAANGT i fra så strøken som på bildene. Mye rust. Bakplata var hel da :) Grunnen til at jeg ikke kjøpte den er fordi motoren ikke går (Står uten topp) og jeg ikke hadde råd til å leie bilhenger. :rolleyes:

 

Ble dette litt offtopic? Bare si fra så kan jeg slette...

 

halla lars! vi kan jo spleise på en slik bilhenger da, skal kanskje kjøpe en einser i Jessheim ( Fluid sin ;) )

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg ikke er med i die aller vaerste, så tar jeg meg friheten til å peke nesa di i denne retningen

 

Har faktisk vært på gårdsplassen der engang jeg hadde sommerjobb for hjem-is. Fikk ikke sett så nøye på den den gangen. Det var jo en prosjekttråd om denne her engang. Turbokonvertering og slikt. Lethal som eier den, er det ikke? Jevnaker er omtrent 20 min unna.. Hmm.. skal sjekke litt rundt denne.

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er den beige Golfen solgt... Her et bilde under inspeksjonen av denne... :well

 

ManiaCoupe har sin einser klar for salg snart, bortimot rustfri med cleana bakluke og race-tanklokk. Denne er i MEGET bra stand. ManiaCoupe kommer med mer info etterhvert... yodude

 

attachment.php?attachmentid=32198&stc=1&d=1137970316

 

 

 

:lol

Bra posering...

Hva er det du driver med bak der Polardego?

Smører eksosanlegget? :lol

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår