scb Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 ja rekti.. men det relee som henger løst det er det som var under den plata på torpedoveggen til venstre.... Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Det er det som henger ned der med skumgummi rundt.... Satt i midt for ikke så lenge siden når jeg la opp ledningsnettet. Siter Volvo 242 -81 B23et, Ny motor i vinter. Volvo 242 -78 B21a/B23et "Kjeksen". Vrak Om livet suger..ÖVERLADDA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 hmm.. jeg blir forvirret av all denne frem og tilbake. har noen funnet ut hvilket relè? jeg har heller ikke intervall :S Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 jeg har intervall, men ikke den "dytt litt ned for å få 1 stk visk..." da er det vel armen på rattstammen? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 butcher: det er det relee som er skumgummi rundt.... det nedereste bilde..... Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 eg har heller ikke intervall :) kor ligge releet? någen så har bytta med hell ennå? Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 jeg kjøpte det relèet og selve hendelen hos volvohuggeren i dag.. fikk en godpris, mot at jeg demonterte det selv. tok fra en 245, så det blir jo spennende å se om det går fint. jeg trodde nemmelig relèet skulle slutte med tallet *610, men dette gjorde ikke det. men, men.. for den prisen jeg gav, er det ikke så farlig. håper jeg får tilbake intervall nå :P tror det også kan være noe problem med noe "brytere" inni motoren.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 da gir du vel tilbakemelding da vel dabutcher?? har ikke hatt sjans/tid å komme meg på høggern:P Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 da gir du vel tilbakemelding da vel dabutcher??har ikke hatt sjans/tid å komme meg på høggern:P ja.. jeg skal gi en lyd.. kan være jeg tar å bytter det nå straks. fikk høre hos huggeren at det er hendelen som ryker oftest.. men jeg tok like gjerne med meg begge delre, når jeg først var der. bensin til/fra er uansett 50% av det jeg gav :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Hei alle sammen! Jeg lovet update, og Her er bildeserie ved bytting av vindusviskerbryter og relè (intervall). Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 ja rekti... tok vel ikke lange tia å bytte det der regner jeg med? bra, daButcher! Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 ja rekti... tok vel ikke lange tia å bytte det der regner jeg med?bra, daButcher! nei, tror jeg brukte ca. 30 minutter.. men det var pga. jeg fikk en telefonsamtale midt i operasjonen, samt jeg mistet en skrue nedi gulvet, som jeg stresset litt for å få opp igjen.. ellers gikk alt på skinner og var enkelt, som bildene mine illustrerer i lenken jeg la ved ovenfor. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabagast1 Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Lurer på om du gjorde en liten tabbe siden du gjorde alt FØR du sjekka. Det er ennå usikkert om det var releet eller hendelen som var gåen. MEN, jeg var hos høggern i dag, og prøvde å bytte et relee. Fant et med fem metallpinner(mitt relee har seks) men det ble ikke bedre, hverken intervallet eller den "mellom-farten". Vil nok si at det var hendelen som måtte være galt. Bare i tilfelle noen lurer. Har det forresten noe å si med fem vs seks pinner? Og om releet er laget i 84 vs 86? Siter Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( ) Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt) Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 rabagast:tror du det er en grunn at feks du har tatt feil relee.... du må jo ta et som er likt luringen:p så fortsatt tror jeg relee kan være feilen... Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Lurer på om du gjorde en liten tabbe siden du gjorde alt FØR du sjekka. Det er ennå usikkert om det var releet eller hendelen som var gåen. MEN, jeg var hos høggern i dag, og prøvde å bytte et relee. Fant et med fem metallpinner(mitt relee har seks) men det ble ikke bedre, hverken intervallet eller den "mellom-farten". Vil nok si at det var hendelen som måtte være galt. Bare i tilfelle noen lurer. Har det forresten noe å si med fem vs seks pinner? Og om releet er laget i 84 vs 86? nei, jeg prøvde jo med ny hendel og gammelt relè, uten hell! jeg gjorde ingen tabbe, men når jeg fikk med begge deler for 100kr, så var det jo ingen tvil.. å satse på at det bare var relèet, ville jo gitt meg ekstra utgifter på mer enn differansen, i bensin, samt den ekstra tiden. videre, var den nye hendelen finere enn den gamle. ps.det kan også være noe inni motoren din! men jeg ville prøvd med et likt relè som du hadde! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg