Eirik_N Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Kjører en A80 b4 2.0E 93 mod. trur det snart er på tide å bytte reg.reim. Noen som vet hvor langt man kan kjøre på en reg.reim til denne bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertR Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 120 000km/ 5år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_N Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 hmm ok. bør denne skiftes før den er kjørt så langt? eller kan man kjøre litt over? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilweR Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 ville ikke følt meg så trygg, men det er nok en sikkerhetsmargin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Noen som vet hvor langt jeg kan kjøre med registerreima til en Audi A4 1996 Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilweR Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 120 000 der også, men det var en svakhet på disse motorene. har hørt om tilfeller der registeret har raset ved 90 000km! så jeg anbefaler deg å være på de sikkre siden å byttte noen km før intervallet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 har ennå ikke vært borti det problemet. men diesel skal skiftes på 90, noe særlig over dette og reima ryker garantert. Sjekk også bredde på reima som står på diesel motorene. men som du sa, bensiner 120 eller 5 år. og bruk rep.set, ikke bare skift av reim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Koster ingenting ekstra å skifte for tidlig, mens det fort kan bli veldig dyrt om man venter for lenge.. ;) Bedre føre var. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg