Gå til innhold

Go-kart lovlig regristrert!

Ranger emnet


ssagat

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sikkert morro, helt til det kommer en semitrailer og kjører over han i tusmørke.Men som det står skrevet:

Han påstår at han ikke er redd for å bli påkjørt, selv om han har opplevd flere nesten-ulykker i løpet av de tre ukene han har eid go-karten.

 

Det har for eksempel oppstått et par situasjoner når store trailere plutselig har bestemt seg for å skifte fil, men det har gått bra, sier han.

 

Bra han ikke er redd for å bli påkjørt av 30t!

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han påstår at han ikke er redd for å bli påkjørt, selv om han har opplevd flere nesten-ulykker i løpet av de tre ukene han har eid go-karten.

 

Virker som samme risiko som og kjøre moped :lol

 

Gokart kan vi kjøre på veien, men uplombert moped er ulovlig...F**k norge sier jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne godt tenkt meg å hatt ein sånn men hadde seff brukt høve når eg hadde vert ute å kjørt, hadde vertfall ikkje tørt å kjørt i mørket eller i en by.

passer sikkert fint for folk som bur litt uttafor byer og slikt

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som samme risiko som og kjøre moped :lol

 

Gokart kan vi kjøre på veien, men uplombert moped er ulovlig...F**k norge sier jeg

 

 

kjekt med lappen vøtt :bump

 

 

anyway, 50cc er moppe, 100/125cc er lett sykkel.. bil lappen hjelper ikke noe for dette så da er det å anskaffe seg lettlappen eller tungsykkel lappen,,

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

"You should never underestimate the predictability of stupidity!"

Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår