greenrallye Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Begynner å hjelpe nå.. :) Så ut som sinnsykt mye knot det der, men fungerer nok helt sikkert ok.. Blir vel 3.5" som valses ovalt på min. også kommer jeg til å ta det ned på motsatt side av deg. Skulle du ha deg nytt innsug, eller skulle du bruke det jeg fikk bilder av for en god stund siden? Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Grymme saker! Håper du skal lage et varmedeksel foran bremseveska hehe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Jeg driver å setter sammen en liten hobby bil her er et bilde av blokka tatt idag : Nokk en 16v turbo...... Skal vi starte en en egen racing klasse ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Virker som om det er en del garasjeprosjekt rundt om kring!!Og ikke bare VAG heller selv om det er kulest :) :) En K24/26 burde funke bra til cirka 300 gamper vil jeg tro!!!Spørs jo det med baktrykk da.......det bestemmer utgangen av effekten.Baktrykk skulle vært forbudt :) Har mest sannsynlig fått solgt turboen min så da blir det en Turbonetics 60-1 turbo,samme turbo montert på en 20v turbofemmer ble bremsa til 463 hester med 1,3 bars ladetrykk :D :D :D :D :D :D :D :D Så jeg tror nok at over 400 burde være innen rekkvidde på min motor da.....men time will show..... Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Må du ikke snu senterdelen på turboen så olje/vann inn/ut står på toppen og i bunnen? Mener å huske at det står i monteringsanvisningen for KKK-turboer at de ikke må avvike mer enn 15 grader fra å stå helt rett.. Med inn/ut på sidene tror jeg det kan bli problemer med smøring/kjøling.. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Oktober 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Originally posted by Spangen Må du ikke snu senterdelen på turboen så olje/vann inn/ut står på toppen og i bunnen? Mener å huske at det står i monteringsanvisningen for KKK-turboer at de ikke må avvike mer enn 15 grader fra å stå helt rett.. Med inn/ut på sidene tror jeg det kan bli problemer med smøring/kjøling.. Joda, kommer vel til det engang oxo. Ting er ikke skrudd sammen enda. Skal "tapesere" motoromet med sveisematte og rør til wastegate må sveises på før jeg begynner å skru ting på plass. Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet November 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2002 Originally posted by greenrallye Begynner å hjelpe nå.. :) Så ut som sinnsykt mye knot det der, men fungerer nok helt sikkert ok.. Blir vel 3.5" som valses ovalt på min. også kommer jeg til å ta det ned på motsatt side av deg. Skulle du ha deg nytt innsug, eller skulle du bruke det jeg fikk bilder av for en god stund siden? Hvordan skal du få plass på den andre siden av akslingen?? Skal bruke det innsuget som jeg sendte bilder av ja. Kanskje ikke verdens beste konstruksjon, men skal nok holde lenge til mitt prosjekt. Får vel ta med noen bilder. Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet November 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2002 Et til Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet November 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2002 Enda et Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet November 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2002 Siste Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet November 2, 2002 Rapporter Share Skrevet November 2, 2002 Made by TCR ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet November 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2002 Originally posted by Henrik Made by TCR ? Jepp, både innsug- og eksosmanifold Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet November 2, 2002 Rapporter Share Skrevet November 2, 2002 Har du lyst til å røpe pris ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet November 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2002 Vanskelig å si noen pris egentlig. Bytting av deler og arbeid gjør at jeg ikke kan sette noen bestemt pris på delene. Han er billigere enn de fleste andre. Spør han. Er jo her på forumet. Eller du kan spørre GreenRallye hva han skulle betale. Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet November 3, 2002 Rapporter Share Skrevet November 3, 2002 en ting jeg lurer litt på.. hvorfor i hælvette står det en rosa hudkrem rett ved siden av? er du homofil?? ;) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.