Gå til innhold

bilder av bilene deres!

Ranger emnet


volvopiah

Anbefalte innlegg

  • Svar 526
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er den ene Volvoen min. Skal få tatt noen flere bilder av den andre. Pluss at jeg henter meg en ny denne uka :)

 

First_time%21.jpg

 

bilenmin.jpg

 

mineseter2.jpg

 

Ready_to_cruise.jpg

 

Sven%60s_Volvo.jpg

 

 

Gidder ikke å legge ut bilde av motor rommet for har hørt nok piss om at V8 ikke skal være i Volvo.

 

EDIT: Et par av bildene kom ikke med ser jeg men orker ikke å legge dem ut på nytt.

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bilen til en kamerat.

En grp.A-replica med originalt alu-bur,1030 alubakaksel med 1,5 grad negativ camber med sentermutter,luftjekker og likt dashbord som grp.A.

Motorn er en B5234t med m90-kasse som er på ca 280-300 hester.

Få ståkukk guttær!!!

 

IMG_1743.jpg

er det org stål panser på den bilen eller er det alu elno?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

jepp, det er vel fra da gamleeieren hadde den, tenker jeg!

 

Forresten litt kult at det står 280, bakpå den :) hakke sett det før nå jeg!

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er den ene Volvoen min. Skal få tatt noen flere bilder av den andre. Pluss at jeg henter meg en ny denne uka :)

 

Gidder ikke å legge ut bilde av motor rommet for har hørt nok piss om at V8 ikke skal være i Volvo.

 

EDIT: Et par av bildene kom ikke med ser jeg men orker ikke å legge dem ut på nytt.

 

Hallois.. den bilen der er det du som har bygd den? er noen år siden jeg har sett noe til den på forum osv nå.. ser jo ut som den er bra gjennomført..

 

Det me V8 i 240 er heeelt greit spør du meg bare man ikke ødelegger en spessiel utgave liksom.. 240GL osv er jo ikkeno spes med.. men hadde en 74mod 244GL me orginalt me skinn osv.. den solgte jeg for man kan liksom ikke begynne å gjøre noe me en sånn en liksom..

 

jeg vil HJÆRNE se flere bilder av motor rommet ditt me den TPI motoren..(sikle)

 

Har foresten akkurat kjøpt en 245 88mod me blått intrgjør oxo er sjåførstolen knekt,noen som har en blå stol liggende ?

 

VH Vegard Friksen

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jupp det er min det og. Det er fra forrige eier. Har masse flere filmer men dem ligger på den andre dataen som har tatt kvelden :(

 

jepp, det er vel fra da gamleeieren hadde den, tenker jeg!

 

Forresten litt kult at det står 280, bakpå den :) hakke sett det før nå jeg!

 

 

Jeg fjernet 280 og på andre siden stod det tpi. Den skal være nøytral ;)

 

 

Hallois.. den bilen der er det du som har bygd den? er noen år siden jeg har sett noe til den på forum osv nå.. ser jo ut som den er bra gjennomført..

 

Det me V8 i 240 er heeelt greit spør du meg bare man ikke ødelegger en spessiel utgave liksom.. 240GL osv er jo ikkeno spes med.. men hadde en 74mod 244GL me orginalt me skinn osv.. den solgte jeg for man kan liksom ikke begynne å gjøre noe me en sånn en liksom..

 

jeg vil HJÆRNE se flere bilder av motor rommet ditt me den TPI motoren..(sikle)

 

Har foresten akkurat kjøpt en 245 88mod me blått intrgjør oxo er sjåførstolen knekt,noen som har en blå stol liggende ?

 

VH Vegard Friksen

 

Den skulle vært så og si ferdig da jeg hentet den men har kostet på den over 100 tusen nå og er langt ifra fornøyd med interiøret. Skal kjøpe meg sveiseapparat nå for må sveise litt. Pluss sette inn bur tenkte jeg.

 

Skal se om jeg finner et bilde av motorrommet slik det ser ut nå.

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bilen til en kamerat.

En grp.A-replica med originalt alu-bur,1030 alubakaksel med 1,5 grad negativ camber med sentermutter,luftjekker og likt dashbord som grp.A.

Motorn er en B5234t med m90-kasse som er på ca 280-300 hester.

Få ståkukk guttær!!!

 

IMG_1743.jpg

 

Bilen er jo imponerende,men 5er med bare ca 300 hk må bli litt kjedelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe for meg er 280 Mercedes så da vil jeg heller finne et annet merke ;)

 

 

okay okay.. ja den bilen har nok kosta flesk.. ikke kjøp noe biltema drit.. ikke kjøp flussfylt tråd..som er noe drit å sveise med..kjøpte et 1fas Esab 150Amp sveiseapparat er helt konge til hjemmebruk å sveising på bil.. bare å få slengt ut bilder du.. hehe

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe for meg er 280 Mercedes så da vil jeg heller finne et annet merke ;)

 

hehe. skjønner deg. Esab origomag-apparatene er bra. Har et slikt et selv, og en kamerat som også har et (annen modell) veldig lett å sveise med, enkelt å stille inn og generelt greit å ha med å gjøre. Dekkgass & 0,6 tråd er et musst :)

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okay okay.. ja den bilen har nok kosta flesk.. ikke kjøp noe biltema drit.. ikke kjøp flussfylt tråd..som er noe drit å sveise med..kjøpte et 1fas Esab 150Amp sveiseapparat er helt konge til hjemmebruk å sveising på bil.. bare å få slengt ut bilder du.. hehe

 

Vet du hvor jeg kan få tak i et bra et til grei pris da?

 

Jupp bilder kommer. Kjøpt meg nytt kamera så det må brukes.

 

Trenger også nye felger til den. Skal bare ha noe lite for blir mye herjing nå ;)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår