Gå til innhold

bilder av bilene deres!

Ranger emnet


volvopiah

Anbefalte innlegg

  • Svar 526
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja,var egentlig fornøyd med den,gikk bra også.

men etter å hatt den på verksted,for å skifte veiv,og div andre deler,som kostet den nette sum av 15k,så må si jeg ble litt irritert da toppakningen gikk uka etter at jeg fikk den igjen,så nå kan den stå der

98 vw golf 4 gti

 

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,var egentlig fornøyd med den,gikk bra også.

men etter å hatt den på verksted,for å skifte veiv,og div andre deler,som kostet den nette sum av 15k,så må si jeg ble litt irritert da toppakningen gikk uka etter at jeg fikk den igjen,så nå kan den stå der

 

Trodde ikke topp pakningen var så ille å bytte men skjønner du blir lei. Selg den da vel, sikkert noen som vil ha den som gidder å koste på den mer.

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må vel slipe toppen også,når man bytter toppakning,den mangler også å bli eu godkjent,mangler å kjøpe deler for ca 700-1000kr,og litt jobbing for å skifte de delene.

men er ikke bilmekanikker,klarer det meste som står igjen selv,men orker ikke,den koster meg ikke en krone der den står nå.

men jeg savner en bil med turbo.

98 vw golf 4 gti

 

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får se hva jeg gjør,kommer nok ikke til koste på den noe.

mangler disse tingene for å få den eu godkjent:

skifte foringer på momentstagga(er kjøpt inn)

skifte reflektorer.

støtdempere foran(er gule koni,så da skal det bare være å stramme de)

rust i gulv(er sveist)

slakt håndbrekk(er strammet)

motorvask

skifte mitre lydemper(er løst rør innvendig,kan sveises)

 

så det er ikke så mye før den er godkjent,men orker ikke stresset med skifte toppakning,og slipe toppen.

finner faen meg ikke igjen nøkkelen til den heller damndamn

98 vw golf 4 gti

 

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får se hva jeg gjør,kommer nok ikke til koste på den noe.

mangler disse tingene for å få den eu godkjent:

skifte foringer på momentstagga(er kjøpt inn)

skifte reflektorer.

støtdempere foran(er gule koni,så da skal det bare være å stramme de)

rust i gulv(er sveist)

slakt håndbrekk(er strammet)

motorvask

skifte mitre lydemper(er løst rør innvendig,kan sveises)

 

så det er ikke så mye før den er godkjent,men orker ikke stresset med skifte toppakning,og slipe toppen.

finner faen meg ikke igjen nøkkelen til den heller damndamn

 

 

Hehe høres gøy ut. Det å ikke finne nøkkelen vet jeg alt om. Skulle være med på Norges raskeste gatebil på gardermoen men kom aldri frem pga nøkkelen viste seg å ligge i en jakke på loftet hehe Det som irriterer meg mest er at han som vant kom over 1 sekund saktere enn hva bilen min var god for :(

 

Men håper det ordner seg iallefall for deg og bilen din.

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er et bilde av min 245 tic fra i høst:

IM000179.jpg

og her er den nå:

volvo245tic.jpg

og der kan den stå til den har rusta opp,eller blir borte på andre måter :rockets

skal ikke koste på den en krone til.

 

Hva slags motor er det i gamleførr'n da? Forgasserturbo?

 

-"Blir borte på andre måter": -Jeg kan hente den jeg!!, så blir du kvitt den :D

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en ting jeg ikke skjønner er at du ikke vil ta vare på den. Altså "dissa gamle dritbil'a" er greit det lixom. men er jo morro å kjøre da! Det jeg ikke skjønner er at alle syns det er så masse jobb å skifte toppakning. Jeg bare finner fram pipenøkkelsettet og godt humør, så er det gjort på et par timer. Toppen din er skjev, da må den planes. -Må bare ta minst mulig av den. Midtre lyddemper og reflektorer er da ikkeno problem å fikse. Hadde den vært min hadde jeg bare venta til all snøen hadde gått og temperaturen ute hadde blitt fin, så hadde jeg satt i gang jeg!

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår