n0stra Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-5105534433579871589&q=civic Pen utpå men fyttirakkern for no ****te farge inni. Liker ikke helt at dem bygger inn eksosen men men. Tøff fordet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Flott bil, men motoren i den Amerikanske Si-utgaven er nok den aller beste delen av hele bilen. Mon tro om ikke den lille Civic'en vår begynner å fete seg opp ettersom årene går? Jeg trekker frem Polo og Golf som de store skrekkeksemplene på kompakte biler med murstein-attributter som på død og liv er nødt til å vokse en klasse større for hver generasjon. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Virker som om der andre produsenter stopper opp som konsept med sitt ekststreme design, produserer Honda bilene. Var så futuristisk at man skulle tro bilen var en konsept, et "studie i design" konsept. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Helt enig, |Adeel. Nå har jo Honda takk og lov ganske bra økonomisk rom og frihet til å gjøre stort sett det de vil, og dette er jo også en stor fordel. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Helt enig, |Adeel. Nå har jo Honda takk og lov ganske bra økonomisk rom og frihet til å gjøre stort sett det de vil, og dette er jo også en stor fordel. Så Fifth Gear episoden av Civic test. Alt er bygget bra. I en klasse over den forrige. Det ser ut som Honda virkelig har klart det med identitet, anti-rice, futuristisk design, og gått vekk fra MPV designen på gamle Civic. *Gleder oss til Type-R!* Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Merk at dette offesielt er en konseptbil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 konseptbil? Hvorfor får jeg kjøpt den her da: http://automobiles.honda.com/models/model_overview.asp?ModelName=Civic+Si ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Sinnsykt rå bil da...men hadde aldri kjøpt den hvit med rødt interiør...fysj!! stor minus der...likte heller ikke eksos løsningen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 konseptbil? Hvorfor får jeg kjøpt den her da: http://automobiles.honda.com/models/model_overview.asp?ModelName=Civic+Si ;) den bilen der er jo ikke lik den på video'n da....annen eksos blant annet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Det er riktig, så jeg nå. Kun ett konsept. Blir muligens noe av da. Det står jo i Google Video i tittelen: Civic Si Concept Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^crx^ Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 hmm nå er da hvit en av de fineste fargene på sports utgavene til honda da :) det som er racing fargen deres da og helst i kombinasjon med rødt. good shit sier nå jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 hmm nå er da hvit en av de fineste fargene på sports utgavene til honda da :) det som er racing fargen deres da og helst i kombinasjon med rødt. good shit sier nå jeg Da syns jeg bilen kunne vært rød! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 hmm nå er da hvit en av de fineste fargene på sports utgavene til honda da :) det som er racing fargen deres da og helst i kombinasjon med rødt. good shit sier nå jeg Den hvit-fargen der var vel ikke mye "racing fargen", Championship White. Den er mye gul-aktigere. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Civic coupe Type R hadde vært no, kom jeg på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Det er visstnok prat her og der i korridorene. Blir vanskelig å finne ut hva man skal bytte ut civic-r'en min med om et år eller to. Enten acura rsx type-s, honda integra DC5R med høyreratt eller en sånn om den kommer i r utgave. R skal det iallefall være :) Im Type-R positive ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg