X-TOM-X Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Holder på med overhaling av en 7m-GTE motor til Supraen min. Lurer på noen vet om noen som trimmer disse motorene. Og va som må til for å bikke 300-350hk+? Noen ingrep som jeg skal gjøre mens jeg har motoren i biter? Og va bunnen på disse motorene tåler? Noen som har syns punkter å bidra med? Takk på forhånd:) Siter Liv in the moment, without picking up to much air ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Er vel en som kan hjelpe i allefall se innom: http://www.toyparts.no Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Har sidematede 550cc dyser hvis du er interessert:) Kommer fra Supra MKIV TT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyparts Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Har sidematede 550cc dyser hvis du er interessert:)Kommer fra Supra MKIV TT tror du skal slite med å få de til å passe på den motoren, funker ikke for å si det slik, på 7mgte er det toppmatede dyser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-TOM-X Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Det var det jeg trodde, leste litt på noen amerikanske forum.. de mente akuratt d samme.. + det er jo lav ohms dyser også.. Mn har nettopp kjøpt apr bolter, titan toppakning.. noen som har noen erfaringer med det? bestiller fra suprastore.com Siter Liv in the moment, without picking up to much air ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 hve er egentlig forskjellen på en slik motor vs mk4 "tt" motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 hve er egentlig forskjellen på en slik motor vs mk4 "tt" motor? masse... 7m-gte motoren er singel turbo, med et antikvarisk innsprutsystem med MYE vakumslanger. motoren er jo like bra, men di nyere motorene er tyna for mer hester... anbefaler bare å gå inn på http://www.ts-ogn.no mye folk som har peiling der.. mye kult å lese om supra og SØK så finner du masse infor om motorer osv. Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 så om man skal trimme/bygge om alikevel er går det for det samme om man skaffer seg en god gammel 7m-gte og bygger på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 bestiller fra suprastore.com Gjør deg selv en tjeneste...ikke bestill derifra :) Gjør ett søk på de fleste Supra-forums verden over...så vil du finne ut at de fleste vil fraråde deg å handle dær :) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MINIPEDDY Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 http://www.supramania.com der finner du det meste om mk3 supra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 X-TOM-X: 7M-GTE - Total renovering Bemærk - mange billeder - kan være tung at loade. 18.243 bytes. Alle: Noen som har erfaring med http://www.realpower.dk/ ? Har sett siden hans i flere år nå når jeg har tittet etter half cut / front cut. Men aldri sett noen "rapporter" ell.no på han.. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyparts.no Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 masse... 7m-gte motoren er singel turbo, med et antikvarisk innsprutsystem med MYE vakumslanger. motoren er jo like bra, men di nyere motorene er tyna for mer hester... anbefaler bare å gå inn på http://www.ts-ogn.no mye folk som har peiling der.. mye kult å lese om supra og SØK så finner du masse infor om motorer osv. jeg kunne ikke dy meg fra å svare på denne. Om du mener at 7m motoren har mye vacumslanger så har du ikke sett på 2jz motorene, der er det MYYYYE mere vacumslanger, og antikvarisk innsprutsystem?? man trenger jo ikke engang chip for å plukke ut 500hk på de, og tatt i % så kan du glemme det med 2jz innsprutet, jeg sitter ikke å forsvarer 7m motoren nå, bare sier det slik det er, vi har endelig bygd mange av begge typene og jeg må si meg best fornøyd med 2jz motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg