mortenwb Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 jeg krølla 7 av 8 ventiler med en k-motor engang. Bare tok ut og kasta hele driten, men jeg hadde maks uflaks. Lille styre tappen til kamdrevet brakk, så registeret ble flytta, så skraaaaap. Den motor død. Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Har aldri byttet register reim, eller noen reim i det hele tatt. Er det bare og dra den av? Også er det merker på den nye som jeg fester den til på hjulene? leste litt om at jeg må ut med vifta bladet og sånn for og komme lettere till Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabagast1 Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Vagga; Du sa du bytta alle ventilene etter det havariet? Den bilen er virkelig rar av og til :op Har hatt noen snodige episoder med den, men nå er den på veien igjen :)\o/ Siter Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( ) Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt) Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 noen som vet hva det teoretiske komp forholdet blir til om man monterer en 631 topp fra en b230k på en b23a blokk (helt flate stempler) (jeg vet det ikke fungerer i praksis men lurer på hvor sykt komp forholdet blir) det lir jo ikke forbrennings kammer igjenn da. :titties: trur det vil by på problemer hehehehe Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg