kimoajajaj Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Det lille som er igjen av fritiden min, brukes til lønnsberegning osv:) Jeg hadde kommet fram til at hvis jeg skulle ha tåkelys og nye baklys , så ville det kostet 3390,- hos Autospar. I går surfa jeg tilfeldigvis innnom mobilsentrum.no , her finner jeg akkurat de samme lyktene som jeg skulle ha, til kr. 819, og tåkelykter til kr 598,- per stk !! Jeg vet at baklyktene er same shit, men enn med tåkelysene? Er de brukbar tror dere? Egentlig så er jo 598,- en litt mer sansynlig pris for en liten lykt, som koster 1100 eller noe sånt hos alle de vanlige forhandlerene... Vips så sparte jeg 1400 kr ! =) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Har tenkt på akkurat det samme jeg og.. Ingen vits i å bruke alt for mye penger når en kan få det billigere. Men vet ikke med passformen på tåkelysene om de passer og lignende, Så det hadde vært morsomt om noen kunne ha informert om kvaliteten og slikt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Kjøpte baklykter der jeg ++ side blink og det eneste forskjellen er at toppen er hvit på dem er og svart på dem orginale! Tror sprederne er like bra jeg ! Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 tror lyktene er bra jeg... har tenkt å kjøpe senkesett derfra, 60mm komplett sett 3000 norske blanke fjelldollar, dem er visstnok skikkelig bra... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Har sett de baklyktene og tør påstå de ikke er like bra som Hella sine. Senkesett koster ikke mer enn litt over 4000,- andre steder.. Hvor du får kurante merker.... Og ofte man får senkesett som ikke passer, kjedelig å sende de inn igjen i posten da.... Men samme det. En ting er iallfall sikkert. Stort sett får man det man betaler for.... Pris har ofte en sammenheng med kvalitet. Og sto ikke noe om godkjenning her, kjedelig å måtte kjøpe nytt senkesett når man skal ha EU-kontroll..... Senkesett skal stå i vognkortet. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Autospar selger ikke Hella lykter... Trur det er samme greiene det Autospar og Mobilsentrum har faktisk. Hvertfall baklyktene. Skal du ha ordentlig kvalitet så kjøper du Hella lykter fra NBS eller Hellanor. Mine tåkelys er Hella, og dem holder bra. Sideblink har jeg fra mobilsentrum, baklykter fra Hella. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 er det bare meg, eller går det ikke ann å se baklykter til golf på mobilsentrum.no ? finner ikke jeg...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Originally posted by vwgolf2 er det bare meg, eller går det ikke ann å se baklykter til golf på mobilsentrum.no ? finner ikke jeg...hehe http://www.mobilsentrum.no/products.asp?c=140253035&n=490922480#xy Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Hadde det ikke hvert for den hvite kante på toppen av lyktene hadde dem hvert så og si like dem som du får kjøpt på NBS/Tuning.... Er ikke noe dårligere en noe anet syntes jeg hvertfall! Det som er mest forskjell er vel Navnet på dem tenker jeg! Akuratt som med alt anet ! Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Originally posted by Starky Hadde det ikke hvert for den hvite kante på toppen av lyktene hadde dem hvert så og si like dem som du får kjøpt på NBS/Tuning.... Er ikke noe dårligere en noe anet syntes jeg hvertfall! Det som er mest forskjell er vel Navnet på dem tenker jeg! Akuratt som med alt anet ! Jada. :) Bare synd de ikke har små fangere der, altfor mange med store. :D Oxo mangler de godkjenning. Men ingen som bryr seg om det likevel. He,he. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Mai 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Hmm når begynte Hella og selle "kule" baklys ? Tenker dere på originale? Jeg skal ha det her jeg: Jeg syns de er tøffe jeg:) Og det MÅ være akkurat samme som de har på Autospar for 1100.. de har faktisk disse på autospar selv om de ikke er avbilda på siden.. ! Men jeg handler sef. på mobilsentrum hvor jeg også skal kjøpe tåkelys.. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Hella har masse fete lykter. I forskjellige farger, hvitt, blått, gult, rødt, osv osv. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 NEI! Små fangere er ikke fint i det heletat !! Fysh! Hva skal man med godkjenning på baklykter da ?? Mener ikke Mobilsentrum er det beste, Er jo ikke helt som orginale kanskje men ! For vanlig hobby råning er det helt ok Jeg har planer om og kjøpe meg nye baklykter Orginale Røde og Hvite kanskje! Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Originally posted by kimoajajaj Hmm når begynte Hella og selle "kule" baklys ? Tenker dere på originale? Synes de orginale Hella baklysene mine er kule jeg ;) Det hvite på de mobilsentrum lyktene var "mindre" pent synes jeg..... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Syns ikke den gjennomsiktige baklykten var noe fin,men resten av de er jo helt kurante da mener jeg, og det er jeg rimelig sikker på at grøftlyset og sideblinken er og egentlig da :) Ingen vits i å kjøpe alt for dyrt veitu. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg