Gå til innhold

konkurranse 2006, 11 bilder, 11 chopper, en finale, en vinner

Ranger emnet


Nedi

Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er med :)

Edit: Men jeg ville hatt Klasser jeg da, Amatør klassen og Pro klassen, jeg har ikke sjans til å vinne med folk som Neonmuffler osv mot meg:P så han burde F.eks vært i Pro Klassen, mens jeg hører hjemme som Amatør. kunne vært morro å konkurert med noen på sin egen linje med andre ord

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med :)

Edit: Men jeg ville hatt Klasser jeg da, Amatør klassen og Pro klassen, jeg har ikke sjans til å vinne med folk som Neonmuffler osv mot meg:P så han burde F.eks vært i Pro Klassen, mens jeg hører hjemme som Amatør. kunne vært morro å konkurert med noen på sin egen linje med andre ord

Enig i det!

Men hvem skal avgjøre hvem som er proff og hvem som er amatør?

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke alltid at alle kan være med i alle 11 konk`ene så det blir feil å gjøre det på den måten. dessuten, på ett år er det MYE som skjer, kan hende noen som per i dag er god, blir lei og ikke gidder mer, der hvor feks du kristianG eller viper_tsv blir vesentlig mye bedre.

 

det har ikke vært noen inndeling i noen andre konk så hvorfor skal det være i denne ?

ikke glem at den personen som lager konk (i dette tilfellet meg) får sykt mye mer jobb med å følge opp dersom man skal dele inn i tillegg!

 

ha litt bedre selvtillit og chop til dere bir gal så kommer det seg fort!

 

en gang i tiden var det en tråd her en plass med glacius sitt første bilde, og ett nytt ett år senere...syke syke utviklingen. alle har en sjanse.

 

Nå,

 

sett igang med bilene !!

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår