Gå til innhold

konkurranse 2006, 11 bilder, 11 chopper, en finale, en vinner

Ranger emnet


Nedi

Anbefalte innlegg

jeg følger opp sticky tråden og jeg vil lage en konk som alle kan delta i, der hvor man kårer en vinner av hele konkurransen mot slutten av 2006.

 

altså... vi

 

1. setter opp konk "-måned- og -bil-"

 

2. deadline i slutten av hver måned samt påfølgende voting

 

11 biler, 11 måneder en vinner og premie til vinneren fra forumet

 

spørsmål da; skal de med mest poeng i november (topp 6 kanskje) delta i finalen ? eller skal den være åpen?? da faller litt av finalekonseptet i dass...

 

"Premien for årets bilde kan jeg ta meg av. Det blir ikke noe stort men iallefall så får vinneren en pakke til neste jul" - viking067

 

er vi heldige så klarer vi å samkjøre det med noe gatebil eller maxpower greier innimellom?

 

dersom stemningen for dette er på topp så kan jeg begynne med å sette opp konk for januar, men det bør skje ganske kjapt så ikke nøl med tilbakemelding.

 

svar i denne tråden om du vil være med.

 

mvh Nedi

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Høres bra ut, men syns alle skal få delta. Blir som å spille for eksempel Colin MCrae Rally, selv om du får minst poeng så får du være med hele championshipet. Jeg syns vi skal gi poeng, fra 1 til 10 på 3 av beste moddene hver måned, litt sånn melodi grand prix aktig liksom, hvor du bare kan bruke ett poeng kun en gang hver måned, altså hvis jeg gir 10 poeng til Geir så kan jeg ikke gi 10 poeng til Ola, da må jeg isåfall gi 9. Og så summerer vi opp og kårer vinneren for hver måned og den som kommer ut med mest poeng mot slutten av året, den har vunnet. Høres ikke det knall ut?

quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut, men syns alle skal få delta. Blir som å spille for eksempel Colin MCrae Rally, selv om du får minst poeng så får du være med hele championshipet. Jeg syns vi skal gi poeng, fra 1 til 10 på 3 av beste moddene hver måned, litt sånn melodi grand prix aktig liksom, hvor du bare kan bruke ett poeng kun en gang hver måned, altså hvis jeg gir 10 poeng til Geir så kan jeg ikke gi 10 poeng til Ola, da må jeg isåfall gi 9. Og så summerer vi opp og kårer vinneren for hver måned og den som kommer ut med mest poeng mot slutten av året, den har vunnet. Høres ikke det knall ut?

 

3 points for winner, 2 for andre, og 1 for tredje?

 

Ikke med jeg, suger for mye! :D

 

Sinnsykt bra forslag da, Nedi! :thumb

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 points for winner, 2 for andre, og 1 for tredje?

 

Ja, det blir vel best. Tenkte litt feil jeg med tallene, blir litt dumt å gi 10 poeng til den du liker best og så f. eks. 7 til den du liker nest best og 3 til sistemann.

 

Og forresten, ingen er for dårlige til å bli med da:)

 

Takk til de som likte forslaget mitt!

quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår