Solberg- Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Ser helt at det ligger minst mulig dritt å slenger inni bilen..rydder og vasker der ganske ofte men har da sakjum for det: - 5 cd`r - parkeringsbot - låsspray - diverse kvitteringer for bensin osv - startkabler er man nødt til å ha i denna bilen - motorvarmerledning - vintersko i tilfelle dytting av bil i høy snø - og siste men ikke minst, spaden som har reddet meg mange ganger ut av grøfta i år/fjor! Sånn! :) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Tja, blant annet: Automatsikringer, brytere, stikkontakter, kabel, letti og annet elektrikerstæsh, tomme brus og ølflasker, 1,5 isskrape(1 knekt) en rosa snøkost, texaco og statoil-kopp og mye annet rart! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Tja, blant annet: Automatsikringer, brytere, stikkontakter, kabel, letti og annet elektrikerstæsh, tomme brus og ølflasker, 1,5 isskrape(1 knekt) en rosa snøkost, texaco og statoil-kopp og mye annet rart! hehe. når jeg begynte å lese så lurte jeg på hva i hælvette du skulle med automat sikringer i bilen :lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 hehe. når jeg begynte å lese så lurte jeg på hva i hælvette du skulle med automat sikringer i bilen :lol Jeg har automatsikring til hovedstrømmen på forsterken. :P Er det så uvanlig da? Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Skal vi se her: -Stereo med fjernkontroll -cdmappe -maglite 3celler -solbriller -Leatherman -en dunk spylevæske -fjernkontroll til garasjen -ekstra lyspære -2 cd'er i cd-cover -1 liten spiker til bensinpumpa når jeg fyller bensin. kiddie -isskrape -lue og hansker Ser plutselig veldig mye ut det her, men det er relativt ryddig i bilen min. Rydder, vasker og støvsuger den innvendig typ annenhver uke. :driving Siter -98 Nissan 200sx Racing s14a -87 Volvo 240 GL, vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Tja, hva har man i bilen da... -Søppel -Flasker -2 maskotter (1 i speilet og en i frontruta) -en HAUG med cder (i cd-mappe). Rundt 50 stk -Lommelykt -2 isskraper -snøkost -reservedekk -gjekk -hjulbolt skru-ting -Olje -Vann/Frostvæske blanding -Masse ekstra sikringer -2 Walkietalkier -Solbriller -Noen lyspærer -Hansker for is-skraping og snømåking -Pusseskinn -Varseltrekant -Noen stropper -Kulepenn -En skrutrekker -Bensinkvitteringer -Bruksanvisning m/ koblingsskjema til cd-spillern Sikkert mer jeg ikke kommer på i farta også :D Siter 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ericson Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 da blir det; - 2 el 5 kanskje 6 barneseter (føles ut som mange) - Bagasjerommet består av kun 1 ting, 1 svær barnevogn, men fint lite plass til mer - Solbriller - Mobillader - Cder fint plassert i solskjermen:D - Mynter til de alltids så kjekke bomringene - Isskrape (sånn kjekk en med kost og skrape) - Noen ekstra sikringer ol - Ellers fint lite MEN når dama har hatt bilen; - Et par kg kakemennsmuler og hveteboller - 15 kviteringer på div crap (ingen ting til meg) - Kjekke sølemerker - Tomme brusflasker - McDonalds rester (mm lukter godt :cook ) - Ellers div som hører hjemme andre plasser en min bil Siter "Drive like you stole it" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schizo Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Har vel mye rart i bilen tror jeg :P - Sports greie på selene - Terninger - Par tre-fire-fem Wunderbaum - Kost med isskrape - Søppelkasse ting - En tigerbamse (faktisk mamma sin) - Kupe varmer - 8 liter spylervæske - kulepenn - servietter - bensinstasjonkort - 2 statoilkopper og 1 hydrotexacokopp - Pusseskinn - Startkabler m/ elektronikkbeskytter - CD'er i bagasjen sammen med cd-veksleren - Walkie Talkie (SÅ JEG KAN SNAKKE MED SNURRE) - Torshov Bilrekvisita katalogg - Mobillader - OSV Merker at det er mye jall når man tenker over det, burde kanskje rydde endag :P Morsomme er at mamma kjører rundt med terninger og wunderbaum når jeg ikke bruker bilen :P kos. Siter - 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt) x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt) VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webgeek Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Bøter (2 parkering og 1 fart) isskrabe snøkost cd'er 2 verktøysett jekk/dekkspak osv ekstra baklykter ekstra blinklys hansker sko varmedress haynes-bok startkabler slepetau motorolje +++ Siter 1990 Sierra Cosworth 4x4 Imperial Blue http://www.speedjunky.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 hmm.. en plakat, skruer jeg ikke vet hva er til, haug av cd,r (umerkede) , gatebilblader, isskrape ( hafslund sikkerhet ), kredittvurdering, telefonregning, ubetalt p bot :D , garageåpner, fjernkontroll til spillern, bluetooth handsfree, max power kortstokk.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokatommy Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 i bilen nå er det nesten ingen ting... plukka ut alle seter og div og satt i 2musefeller og 1 kg musegift... så er jeg heldig ligger det ei dau mus der også... de har spist opp deler av setene og masse musegift så håper de er mette og finner seg et annet sted å bo snart... Siter http://www.200sx-ogn.org/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Kjøresko Kjørehjelm Kjørehansker Vognkort Reserve oblat til kjennemerke Octanebooster Snart Kjøredress og :) Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arcatus Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 ska'visee: -mynter -isskrape (fra Donald!) -tomflasker -hansker -parkeringsbevis -bremseveske -spylerveske -walkie talke -fernkotroll til cd spiller -skriringer -vindusviskermotor -vindusvisker -cder -låsolje -grønne parklys -boss -ting som sikkert ER boss, men er kjekt å ha... - og jeg har nettopp ryddet i bilen... :spider Siter -clio 1,4 R(øøøø)N Franskmenn ER litt rar... "Bagasjerom? Neiii.. har ikke det jeg, legg det i bagasjesetet du..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpiFF Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Opeln: Så mye søppel bak forsetene at det er plana ut til dobbeltseng Dørene fulle av CDer 12-15 Jordgubb wunderbaum 2stk store terninger Panteflasker Isskrape Slepetau Potetskruer på gulvet Bompenger :) Siter -1998 Nissan 200sx s14a -1995 Opel Vectra A 2.0i *1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt *1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 prøve og ha minst mulig dritt i bilen, men noe er det jo. -cd mappe -isskrape -kost -sikringer -swiffer ( til støv ) -en stk "new car" wunderbaum stappa lengst mulig innunder setet -et par forelesningspermer -en korktrekker -diverse stereo verktøy trenger jeg ikke da jeg har en driftsikker bil :P Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg