raggar-racing Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Tøft prosjekt! Stå på å gjør jobben ordentlig å ta ALT av rust! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 då gutter og jenter er dinne bilen for salg. har lakt ut post på kjøp&salg. må desverre selges pga fleire grunner :( håper nåken kan ta på seg jobben å fikse den..eller la den kvile å bli brukt som delebil? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 så bilen idag. Ser at en lokal helt har kjøpt den til sin lille samling av biler(skal ta et bilde på dagtid i morgen...) Lurer på hva han skal gjøre med den. Men han hadde iallefall lagt trekk over den ,men ikke noen av de andre bilene. Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 så bilen idag. Ser at en lokal helt har kjøpt den til sin lille samling av biler(skal ta et bilde på dagtid i morgen...) Lurer på hva han skal gjøre med den. Men han hadde iallefall lagt trekk over den ,men ikke noen av de andre bilene. ja de er godt at nåken med peiling har fått den ja.. han sa den skulle på veiane med tida.mulig sånen hass skulle ha den når den tiden kommer.. måtte selge bilen med tonkt hjerte.. fekk en andre følelse rett før dei for med den:( Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 ja vi får se om det blir noe av den. Kjenner jeg fyren rett så har han alt for mange prosjekt. Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Her har du MYE jobb... men stå på det er det man kjøper sån bil for... Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 jeps.. derfor eg måtte selge den..har 2 prosjekt til ståandes. + at eg måtte ha en bedre bil til bruksbil. har ikkje tid til å fikse 242en til eukontrollen som er no sluttan av månen Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 har vært nede og tatt bilde av den no etter lang tid. Han som har kjøpt bilen nå har ikke gjort så mye tror jeg. Kan vel hende han har godkjent den (selv)... Forøvrig har han som kjøpte den nå følgende biler på tunet: 3 chevy vans 1 940tic 1 245 Chevy silverado +++++ div. båter... så tror det tar en stund til den er klar ja... skal se om jeg får den rimelig slik at den kan få et verdig liv... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 har vært nede og tatt bilde av den no etter lang tid. Han som har kjøpt bilen nå har ikke gjort så mye tror jeg. Kan vel hende han har godkjent den (selv)... Forøvrig har han som kjøpte den nå følgende biler på tunet: 3 chevy vans 1 940tic 1 245 Chevy silverado +++++ div. båter... så tror det tar en stund til den er klar ja... skal se om jeg får den rimelig slik at den kan få et verdig liv... der står den stakarse bilen min =/ ser no ut som den kommert til å bare stå der ja.. ja prøv å få han til selge den til nåken som er meir innterisert i å gjere nåke med den.. skulla hatt adressa hass, har ein årsavgift på 350kr som han skal få..hehe Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 der står den stakarse bilen min =/ser no ut som den kommert til å bare stå der ja.. ja prøv å få han til selge den til nåken som er meir innterisert i å gjere nåke med den.. skulla hatt adressa hass, har ein årsavgift på 350kr som han skal få..hehe Du skulle nok ha solgt den til meg i stedet for han ja.. Da hadde den hatt skilter på og rullet rundt på veien nå ja.. babyhmm? Men siden du (og de andre som skulle selge 242) solgte til andre, så måtte jeg nøye meg med en 244.. :( jaja, can't winn'em all..... Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Du skulle nok ha solgt den til meg i stedet for han ja.. Da hadde den hatt skilter på og rullet rundt på veien nå ja.. babyhmm? Men siden du (og de andre som skulle selge 242) solgte til andre, så måtte jeg nøye meg med en 244.. :( jaja, can't winn'em all..... Glenn jau..skulla no vell de da..men gjort er gjort..måtte selge til fyrste kjøperen, gunne ikkje rissikere å miste ein kjøper. so den måtte desverre bort fortest mulig.. kan få kjøpe ein 245 med meg da om du vill..hehe, har ein som må vekk. laga post på kjøp og salg under biler til salgs. Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 jau..skulla no vell de da..men gjort er gjort..måtte selge til fyrste kjøperen, gunne ikkje rissikere å miste ein kjøper. so den måtte desverre bort fortest mulig.. kan få kjøpe ein 245 med meg da om du vill..hehe, har ein som må vekk. laga post på kjøp og salg under biler til salgs. Og jeg som sto klar for å fly over til Ålesund og ta bussen ut til Hareid for å hente bilen.. :( Og ang den 245n din, jeg har jo fått meg 244 nå. Og jeg skulle helst hatt FÆRRE dører, ikke FLERE!! ;) Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Og jeg som sto klar for å fly over til Ålesund og ta bussen ut til Hareid for å hente bilen.. :(Og ang den 245n din, jeg har jo fått meg 244 nå. Og jeg skulle helst hatt FÆRRE dører, ikke FLERE!! ;) Glenn ja..va synd alle var innterisert etter eg solgte den =/ ja. blir mindre døreg på meg også no ijenn..har med 5 dører no, og 2 biler med 4 dører..skal bytte ut dne på 5 dører, til ein med 4 dører.. vart volsomdt mykje dører de der:P hehe Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg