Rally Koffen Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 uff for en bil *gråte litt* Lykke til! Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Oldemora mi var leirfjordindianer! *UGH UGH* Har hytte på dønna, hver gang hun var med, og vi kjørte gjennom Leland, hang hun ut av vinduet og ropte UGH UGH og klappa hånda foran munnen på indianervis :p godt å høyre gutter:D å eg er hareidsdøling:D Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabagast1 Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Vestlandet det? Eller? Geografien min har aldri vært sterk, nord er nord og sør er sør, men hvor er nord egentlig? :op Men åkei, jeg gleder meg til å se mer framgang på bilen jeg :) Er alltid kos å se sånt. Tror jeg har bladd meg gjennom de fleste prosjekt-trådene om 240 snart :op Siter Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( ) Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt) Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sport Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Vestlande ja....Sønnmøringa med Breeie Hareids Dialekt:P He dessverre ei Homo Nabo Bygd da...Heldig vis en store kul som skiller bygdene;) eller bygdene? Homsane he fått bystatus:P sjølv om det ser ut som ei bygd:P motte berre få det med for å få med litt bygdepatriotisme:P Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabagast1 Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Hehe, lenge leve bygdepatriotisme :op Siter Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( ) Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt) Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Hehe, lenge leve bygdepatriotisme :op jess inn deed:D Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifErlend Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 bilen så ganske halv rassert ut.... trist syn... Men godt den får et nytt liv, hehe Lykkt il! Siter XOpel B Ascona 1979 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 bilen så ganske halv rassert ut.... trist syn... Men godt den får et nytt liv, hehe Lykkt il! jess..takker:D Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 då har eg, *volvo 240 GLT* og *R sport* her på forumet hugget og gjort klar donor bilen til i mårgå..er då kapping å sveising skal bejynde.. var litt rust i venste innersjerm, men ingen problem å fikse..hjulbrønnane er heilt toppers.. Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 vi får ta å flytte 242 en opp te verkstede has hansi i morga... so må vi hente sveiseaperate... får håpe han ikkje he brokt opp all gassen da.... veit du om vi klare å ta ut motoren opp i garasja has hansi?? Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 vi får ta å flytte 242 en opp te verkstede has hansi i morga... so må vi hente sveiseaperate... får håpe han ikkje he brokt opp all gassen da.... veit du om vi klare å ta ut motoren opp i garasja has hansi?? ja, er vell slik planer er lakt til no vertfall..men motoren kan ej muligen ta heime..eirik har komt med go jekken min ijenn..løyser ned girkassa å lyfter motoren ut, med ett par persona..skal vell gå greit... blir verre om der ikkje e gass..men får kansje såtte ett par ponkt i sjermen uansett slik den sitter fast... grur mej litt til å sveise no..litt redd for karoseriet skal vri sej på baksjermen Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sport Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 kan sveise eg:P trenger noke å øve mj på :P Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Snakka me na henrik i dag, der e knapt nokk gass igjen. Men d he dokke vel fonne ut :P Gle mej t å sjå resultate her :well :usa: Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Follostyling Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 denne bilen var ikke så pen.. stakkar.. men det blir nokk bra.. hvor mye betalte du for denna a? Siter volvo 240 tic T-red styling, super dtm osv. prosjekt volvo 245 b21et 77 mod. volvo 240 86 + volvo 245tic 87 245 78/90 me b23ET 60/60 polo 6n me rieger styling-seat toledo 94 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 dersom det er mig apparat så trenger man ikke gassen, såfremt det ikke er noe vind elno.. feks inne... han betalte 1500 for den *tror jeg at jeg leste..* Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg