Gå til innhold

Blinklys rele

Ranger emnet


Turbo_Dos

Anbefalte innlegg

hmm..

jeg vet at på eldre mercedes (w126), virker ikke blinklys om nødblink bryteren er gåen!

men jeg tror ikke dette er tilfellet til volvo 240, da ejg mener å huske at min nødblink bryter var gåen..

 

anbefaler deg å måle ved relèet.. jeg har forøvrig et ekstra relè, men det ligger et eller annet sted i boden :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Drit i sånna toskesvar a.

Hadde akkuratt samme problemet på min bil, der var det så enkelt som at det var dårlig kontakt på sikringen. Ta ut, rengjør festene og div. og kjør på med litt elektrospray.;)

P.S..Fasten Seatbelt lampa er på samme relleet.

for å repetere meg selv, hadde jeg samme problem.

symptomet mitt, var at motoren dauet når jeg brukte blinklys.

 

jeg byttet relè, men ingenting skjedde.

sikringen så fin ut, men den var irret og hadde dårlig kontakt.

 

mao. har du problem, DRA UT SIKRINGEN og se på den NØYE, på KONTAKTPUNKTENE..

 

yes, der skrev jeg masse store bokstaver, men bare vil fremheve at av og til, er problemet enklere enn man tror.. (samt gratis å fikse)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å repetere meg selv, hadde jeg samme problem.

symptomet mitt, var at motoren dauet når jeg brukte blinklys.

 

jeg byttet relè, men ingenting skjedde.

sikringen så fin ut, men den var irret og hadde dårlig kontakt.

 

mao. har du problem, DRA UT SIKRINGEN og se på den NØYE, på KONTAKTPUNKTENE..

 

yes, der skrev jeg masse store bokstaver, men bare vil fremheve at av og til, er problemet enklere enn man tror.. (samt gratis å fikse)

 

de så igrunn bra ut, bytta sikringen også for å være 100% brukte sandpapir på kontaktpunktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytta blinklys relet for en stund siden, så tror ikke det er det. men enting skal være sikkert han som hadde bilen før kan ikke være riktig bevart... fant veldig mange ledninger som Lå løs overalt. får ta bilde av de ledningene jeg ikke vet hvor skal, så kankje noen av dere vet det! hadde vært kjekt om dere vet noen andre plass jeg kan se etter feil? var foresten en ledning fra nødblinken - som var løs, det er 2ledninger fra -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss du tar ut nødblinkbrytaren virkar ikkje blinklysa så du kan eventuelt leita etter dårlig kontakt på brytaren eller prøva å skifta han. for å få bukt med fasten seatbelt lampa dreg du berre frå kvarandre den kontakten som er rett innanfor askebegeret bak, men då forsvinn også lyset over askebegeret bak. så den kabelen må du skjøyta viss du vil ha lys der. trur det skal vera den kvite og raude.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår