Gå til innhold

Bondegut

Bruker
  • Innholdsteller

    11
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Bondegut vant dagen sist Januar 20 2021

Bondegut hadde mest likt innhold!

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Bondegut's Achievements

  1. Prøver meg å legge ut på nytt innen anna tema. Heisan, har ordna meg en a8 2,5 tdi quattro år 2000 som rep objekt. Var ferdig me bilen og skulle bytte dieselfilter før eu, då oppdaga eg at matepumpa i tanken ikkje gjekk. Mykje leiting og måling sitter eg igjen med dette: Pumpe fungerer, men får ikkje strøm ut av relet. Kabelen fra rele til pumpe er heil. Relet får strøm på pin 30 og 85, pin 86 blir jordet i ecu for å få lukka krets og aktivere relet og gi strøm på pin 87 og ut til pumpe. Men når 86 blir jordet i ecu måler eg bare 8,5v mellom 85-86 og relet slår ikkje inn. Lasker eg jord frå en anna plass får eg 12v og relet slår inn og pumpa går. Er då selvfølgeli 12v på batteri også. Fekk tak i koblingsskjema og fekk målt kabel frå 86 til ecu og den er heil. Målte spenning mellom pluss på batteri og jord inn på ecu og fekk 12v her også, så det er ikkje dårlig jording heller ville eg tru? Tidlegare eigar hadde en anna ecu liggande, siden den som står i no er en han har kjøpt i etterkant med chip. Fekk tak i den og plugga i men måler fortsatt 8,5v mellom 85 og 86. Tyder vel då på at feilen ligger i det kablane i bilen en plass? Alt av innspill blir gledelig motatt :)
  2. Heisan, har ordna meg en a8 2,5 tdi quattro år 2000 som rep objekt. Var ferdig me bilen og skulle bytte dieselfilter før eu, då oppdaga eg at matepumpa i tanken ikkje gjekk. Mykje leiting og måling sitter eg igjen med dette: Pumpe fungerer, men får ikkje strøm ut av relet. Kabelen fra rele til pumpe er heil. Relet får strøm på pin 30 og 85, pin 86 blir jordet i ecu for å få lukka krets og aktivere relet og gi strøm på pin 87 og ut til pumpe. Men når 86 blir jordet i ecu måler eg bare 8,5v mellom 85-86 og relet slår ikkje inn. Lasker eg jord frå en anna plass får eg 12v og relet slår inn og pumpa går. Er då selvfølgeli 12v på batteri også. Fekk tak i koblingsskjema og fekk målt kabel frå 86 til ecu og den er heil. Målte spenning mellom pluss på batteri og jord inn på ecu og fekk 12v her også, så det er ikkje dårlig jording heller vil eg tru. Sjønner jo at ecu kan vere feilen men vil jo selfølgeli vere sikker før eg kjøpe noke nytt. Eg har ikkje oppdaga om det er noe meir som ikkje fungere. Noken sakkyndige som har noen ide? Kunnskap om systema til desse bilene e dyrbart so tar imot alt :)
  3. Etter mykje prøving og feiling siste dagane har eg ikkje kommet noke lengre enn å ha funne ut ka som ikkje virke. Skjerminga på fordeler lokket er laga son att eg ikkje får skrudd so mykje som eg skulle ønske, fordi den tar borti blokka. So på dei 2 stilla som passer best ender eg enten opp med ca 20 grader ettertenning, som er son beltevogna har stått med i alle år. Andre alternativ ender vi opp med ca 35 grader fortenning. Starta naturli vis ikkje på noken av stilla. Skrudde ut eine pluggen og la den me plugg holet og kinna, tanken va då å sjå om pluggen klarte å tenne bensinen som kom flygande ut plugg holet, og det gjorde den, voldsom flamme :) So skal avtale med naboen en dag so ska vi sjå på de i lag. Skal gi en lyd om vi finne ut av noke
  4. Ska sjå på det på fredag, men neste spørsmål er då koffor ditta vart et problem no, eg har ikkje skrud noke på fordelaren før... men det gir jo meinig att man ende med ettertenning son som det er no, so krysse fingrane for att vi har funne problemet :)
  5. Takk for svar Kan sei med en gang att forgasserane har olje, men kanskje litt lite om det skall vere til tops...? Bensin slangen frå pumpa har eg hatt av og ja der kom det bensin, so det er kryssa av. Flotørane og flotørentilane i forgasserane såg også bra ut. Har hatt av toppdekselet då stilt med 10 grader fortenning på svinghjulet og alle ventilane var då lukka, men gjor en anna oppdagelse. Fordelaren står ganske skeivt i forhold til blokka, og alle andre bilde eg har sett av b18. Etter å ha stilt svinghjulet på 10 grader fortenning skjekka eg plasseringa på stiften og den va tilnærma den kvite streken. Som traff nesten nr 3, slik som fordelaren står no. Dersom fordelaren hadde stått rett i forhold til motoren, hadde stiften stått noke lunde perfekt med nr fordelerlokket. Er det reint tilfeldig eller kan eg vere inne på noke?
  6. Okay, no har eg testa litt og snakka me naboen. Han sa det virka unøvendig å måle kamvinkel, bare eg var nøyaktig nok med bladsøker på stiftåpninga. Dobbel sjekka den og den såg heilt fin ut, fortsatt 0,4. Gjekk då på forgasserane, eine stempelet bevegnde seg ganske greit, litt motsatnd men det skulle de vel vere, den andre derimot var fryktleg mykje verre å opne men klarte det me bare fingrane, og sklei sakte men sikkert ned igjen, so nålene bevege seg og. Gnisten har eg ikkje fått testa med son tenningsprøver for gnisten såg heilt fin ut, ganske graftig og blå. Coilen er det iallefall liv i, der gnista det ganske heftig. Og dei heilt nye ledningane virka greie og,, fekk ikkje noke god kontakt med multimeter men fekk eit par ohm. Er det noke god måte å teste kondensatoren på? Gnisten ser jo grei ut i mine auge men kan no teste den, e vel son passe gammal. Bensinpumpa har eg lenge mistenkt å vere dårleg og, men den funka til en viss grad, forvente ikkje noke jamn tilførsel med mekanisk pumpe. Begynte å leite etter gradene på fordeleren men eg såg ikkje noke, står dei på noken spesiell plass? Slenge me noken videoa so dåkke har litt underholdning PLugg nr 3 vise ganske dårli på video men eg såg på alle og såg att den gnista lika bra som alle andre https://youtu.be/xJ8pmdl7jzw Her er med den rekkefølga på fordelerlokket som eg hadde før eg demonterte og som den har køyrd me i alle år https://youtu.be/FwQwbcrfTFU Her er er rekkefølga på fordelerlokket flytta et hakk som en på et anna forum sa va det som var riktig på b18 https://youtu.be/guoTDUTwAxw
  7. Eg og blei overaska når eg såg rotoren gå mot klokka, og det klokke nettet bekrefta ditta, so det stemmer. Kompresjonstest viste rundt en 17 kg/cm2 på alle sylindera so det er ok. Skal sjå på det med tenningstidspunkt seinare i dag, er bare hobby mekaniker så går litt ut på djupt vatn her Vogna e frå rundt 1970 og har dobble SU forgassera ja. Naboen drive verksted so vi ska ta en titt på vogna i dag, ska gi en lyd om ka vi finne ut. Bare å komme med all kunnskap dåkker har om dissa maskinene for eg har ikkje so mykje å by på :)
  8. Hei, sliter med å få start på en gammal beltevogn med volvo b18 motor. I fjor vinter merka eg at den begynte å gå dårlegare og dårlegare og sist eg kjørte sleit eg med å løse den i 1 gir. De hørtes ut som det kom all slags rare lyda og feiltenning i forgassaren. No starta den ikkje i det heile tatt. Beltevogna har noken rare tennplugga med skrutilkobling til tennledningane, so nye plugga passa ikke, og same koblinga på resten av tenningssystemet for å skjerme for radio støy. Men sidan bila som volvo amazon brukte same motor uten skjerming, so kvitta vi oss med dei gamle skjerma pluggane og ledningane og fekk på plass nytt i håp om att det ville løse det, det gjor det ikkje. Det hørtes ut som om vi kunn fekk tenning på 1 av "sekvensane", enten sylinder 1 og 3 eller 2 og 4. Derretter skjekka vi stiften i fordeleren på topp punktet og der var det null klaring, og etter litt søk fant eg ut det skulle vere 0,4 mm klaring. Men ditta gjorde det bare verre, no får eg ikkje noke tenning. Ja pluggane gnista men tenne ikkje bensinen. Og rekkefølga på tennledningane har eg skjekka fleire ganga, 1-3-4-2 mot klokka, har til og med lagt pluggane på toppdekselet og fysisk sett rekkefølga. Neste punkt var bensin, men sjøl om vi hadde bensin rett i forgasserane og startgass menst vi kinna, var det ikkje noke liv, og pluggane såg heilt tørre ut. Bensin rett i plugghola var heller ikkje hjelp i. Begynne å gå tom for ting eg skal sjå etter so tar i mot all hjelp og tips
  9. De var eit helvette men eg fekk til slutt ut motoren og kobla fra blandeklaffen som justere kald/varm luft. Spjeldet satt ikkje fast so det var ikkje det som var problemet. Men motoren var litt rar. Når den skulle vri om armen fekk heile greia spasme og kjentes ut som om det var noke inne i motoren som "klikka", vil tru de er noken knekte tenner.
  10. Okey skal sjå på d en dag. Men er det ikkje muli å få lest av feilkode på disse motorane? Har lest noke om at visst dei e ødelagte skal de ligge som e feilkode
  11. Hei, no har eg kjøpt meg a4 b5 og sliter med at det ikkje kjem varmluft frå aircondition. har gjort en del feilsøking, begynte med å køyre bilen varm og kjente på slangane som går inn og ut av varmeregisteret, begge var veldig varme. Bestemte meg so for å lufte kjølesystemet grundig og det kom en del bobler. Men det gjorde alikavel ingen forskjell. Fant då fram noken verdia som viste i displayet på ac controlleren og der stod det blant anna verdien på potensimeteret på blandeklaffen, den var 0 uansett ka temperaturen stod på. En anna verdi kalla "delta value" til same motor viste 47 på LOW og 215 på HIGH. Noken som veit ka ditta betyr? No har eg plukka ut midt konsolen og hanskerommet i et håp om å kunne sjå om motoren som styre blandeklaffen bevegde seg. Der kunne eg sjå to motora, en farga blå og en rød. Son som eg kunne sjå var den blå som styrte kor lufta skulle og den rød som styrte varm/kald luft. Rett meg om eg er feil. Men problemet er at den rød beveger seg, til ein viss grad. Går veldig seint og hakkete og på temperatur LOW so går den heilt over og kanskje blir lufta litt kaldare. Men når eg skrur opp på HIGH so bevege den bare seg litt og lufta er lunka. Kan det vere at motoren er kaputt? eventuelt noken drev med knekte tenner? Er det noke anna som kan vere probleme? Slenge me noken bilde og en video om de hjelpe. Og nei den audio kabelen setter seg ikkje fast i motorane
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår