Gå til innhold

Forsikring til en Audi 1.8T?

Ranger emnet


Dav_id

Anbefalte innlegg

jeg bare lurer på noe, jeg driver å tenker på å kjøpe en Audi 1.8T etterhvert som jeg får spart opp nok penger.

 

Er det noen som veit om forsikringen på denne bilen er dyr?

 

Jeg skal jo legge forsikringen på bilen på min mor.

 

Noen som har et sånn ca sum på hvor mye jeg må isåfall betale i året da på forsikring?

 

Takker for alle svar på forhånd :peace: kiddie

Mercedes benz 1990 mod. 200E w124

Opel Corsa C 1.2l Comfort 2000 mod ("solgt")

 

"the hardest cars to chase are german cars" - L.A. police department"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 95 a4 2,8 quattro å betaler ca 14.000,- m/full kasko. Har kun 20% bonus.

Det høres sikkert mye ut, men IF skulle ha 52.000,-. Så jeg er egentlig fornøyd, selv om vi ungdom blir slakta..

Vil anbefale at man tar den på seg selv hvis det er mulig. Viktig å begynne å samle bonus med en gang..

 

Gå på gjensidige.no å regn på forsikring. http://www.gjensidige.no/forsikring/internett/side?id=c373e9037953d370e949505054503030

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Problemet med å ta forsikringa på foreldrene er at den dagen du skal registrere bilen, eventuelt ny bil på deg selv, blir det svindyrt siden du ikke har opptjent bonus i ditt navn..

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår