Gå til innhold

Post bilder av din 190


Four rings

Anbefalte innlegg

  • Svar 340
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Dritchill bil sghm3. Mye jobb å sette inn nye seter bak og foran? klare lykter foran er bare pooooOOOOorno

 

 

Foran er det jo likt da... men bak så er det skille på baksetet med biler med og uten facelift... Pga på facelift bilene så lagde MB bedre beinplass = mindre baksetet

 

 

Baksetet mitt er pre facelift og bilen er en facelift så der måtte jeg kutte ut nye hull til de røde ``tårn`` festene i framkant på setet... (så er ikke store jobben å få baksetet til å passe ;) )

 

Ang. lyktene så er de fine å se på men er litt dårlig kvalitet på disse desverre, ettersom de har en tendens til å dugge igjen og lysjusteringa kunne produsenten sett litt ekstra nøye på syns jeg...

 

 

Fin fin bil sghm3! Hva heter forresten stylingsettet? :)

 

 

Takker...

Stylingsettet er komplett 16v styling utenom framfanger som er ifra 8v facelift med litt ekstra plast ifra Rieger... Plasten heter Rieger Infinity med Catkiller (nedre leppa)

Sigbjørn Haugen (89), MB 190 W201 (88 og 83) Volvo Amazon (63)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig strøkent sghm3!:D Er det en 2l? Videre planer for den? Ser ut til at det meste er gjort da..

 

Clean bil vwgolf86! Luftfjæring? Hvis ikke: hvor mye er den senka? Hvordan fungerer det å kjøre med??

 

Har tatt noen bilder av min, men er usikker på hvordan jeg får opp bilder her på forumet.

'00 Audi A4 Avant 1.9 TDI Quattro

'87 Mercedes-Benz 190E 3.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

jaja prøve å vise 190n min å, har bære hatt på avantgarde grill, bruke noen 15" felge når har itte råd til å piffe opp bilen og itte råd til nye dekk på 17" brabus replica felgene, e antransitt grå (172) 2,0l diesel så den e dau og har kjedele grått interør og kun elektrisk takluke og 1 x elektrisk speil til ekstra utstyr av elektroniske duppedingser på en bil, den har litt stygg lakk på ei dør men var sån når jeg kjøpte den

 

DSC00068.jpg

 

DSC01216.jpg

 

DSC00101.jpg

 

DSC01216.jpg

 

Noen tips til felger eller noe som pynte på den litt hadde vært fint:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Clean bil vwgolf86! Luftfjæring? Hvis ikke: hvor mye er den senka? Hvordan fungerer det å kjøre med??

 

Ikke no luft her nei, er for pingler det:)

Er vell senka ca 120mm fram og 100mm bak. Er jo ikke noe behagelig å kjøre med, men det var ikke planen heller:)

Volvo 940 Turbo

BMW 520

X MB 190E

X MB 190D

X Golf 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

her er bruks bilen :)

 

Sitter på vinter felgene bak, for 17¨ dekka ble utslitt samme dag som jeg sveiste diffen.. merkelig det der :oohh

 

DSC03314.jpg

 

 

 

 

Her er delebilen med på bilde :)

 

kjekt å ha delebil, har allerede ryki en drivaksling, drivknute og dynamofestene :P men den er faktisk kjørbar den også :p

DSC03230.jpg

91 Audi 100 2,3e

90 Mercedes 190e 2,0

 

[x] 85 Golf 1,8 sport

[x] 83 Nissan bluebird 2,0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår