Gå til innhold

Post bilder av din 190


Four rings

Anbefalte innlegg

  • Svar 340
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

_DSC4672.jpg

 

Kliss original 1989 190E, automat og luke har jeg da.

Av after-market utstyr kan jeg nevne Yaesu amatørradio, RadioShack-scanner, eksterne antenner, GPS og litt annen snacks... ;)

 

Bomstasjonen i bakgrunnen er forøvrig den som ble meid ned utenfor Askim for ikke lenge siden... :P

Jeg var på jobb for Securitas da jeg tok bildet en grytidlig morgen, og passet på at ingen stjal med seg bua før de fikk satt den i drift.

Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt

 

1998 E36 318iT Individual

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har dere bilene jeg driver med om dagen....

 

MB190005-1.jpg

 

Den gullfarva er en 83 mod, med 2l forgasser motor og blir brukt til daglig.

 

Mens den grå-brune er prosjekt bilen, er en 88 mod med 2,3 8v. Har kjøpt 16v plastikk og infinity + dtm leppe, klarglass løkter (rundt om),avantgarde grill og 16v helskinn interiør.

 

Går bare og venter på lakkering egentlig og bilen venter bare på å bli brukt også, for den er veldig tungstarta om dagen.... :)

Sigbjørn Haugen (89), MB 190 W201 (88 og 83) Volvo Amazon (63)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min 190e 1.8 92' :

Bilen er ikke like fin nå som den var da jeg fikk den.

 

Hadde 235.000 på km når jeg fikk den, med servicer utført hos Bertel O.S. til 230.000 .

 

2 eiere før meg, ene var tannlege som hadde den i 3 mnd visstnok, så tok mekaniker hos Mercedes-Benz Lillehammer over bilen.

Brukt den som pendlerbil til og fra jobb.

 

Ettermontert takluke og ASD.

 

- Er under oppgradering for tiden, da den ble flittig brukt mer sidelengs enn forlengs høst/vinter/nå.

 

---> Trykk på bildene for å forstørre, penere enn thumbnail bildene viser ;)

 

 

161652.jpeg

 

161653.jpeg

 

161654.jpeg

 

161655.jpeg

1992 Audi s4 2.2 turbo

1992 Mercedes-Benz 190e 1.8

x 1987 BMW 325i M-tech 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår