Gå til innhold

roadrunner tuning : porsche 911

Ranger emnet


Roadrunner Custom

Anbefalte innlegg

Ok , man da er det ihvertfall 3 stk i Norge..

Personlig synest jeg den orginale "duck tailen" er ganske tøff, de skiller seg litt ut ihvertfall.

 

Den jeg tenker på er en 1973 Rs touring ihvit med blå carreradekor, og blå senter på fuchsene og cibe ekstralykter på "koffertlokket"..

 

Det var en reportasje om denne i Carburetti nr 9 i 2004..

 

Du kan bestille det her: Carburetti

 

Forøvrigt det beste Norske bilbladet , Mest klassike biler , og en redaksjon med stor sans for biler fra "støvellandet" også.

Og som medlem i Norsk sportbilklubb er abonnement inkludert i medlemsavgiften på 350kr/året ..

 

Rekner med du er medlem i Porsche cluben også ..

Do you understand the words comin outa my mouth?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg med motorlokket,er spesielt det.

Hvit med blå carrera merker,den har ikke jeg sett. trodde det bare var med rød skrift jeg.

finnes nok mye mer enn folk og div vet om i norge,står veldig mye bort gjemt rundt omkring :)

Er ikke medlem i noen slags klubber jeg,driver med alle slags bilmerker og er stor fan av nostalgiske og biler med historie. det har jeg stor interesse for.

akkurat som deg virker det som :)

Er kunde på automobilia da,det sier litt. der skaffer dem alt innen slikt.

Takk for linken,den blir jeg bruken :)

er det din porsche det er bilde av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrera skriften kunne bestilles i Rød, grønn, sort og Blå med matchende felgsenter..

 

Joda har sansen for litt eldre biler og spesielt om de har historie, men også nyere biler av rette sorten ..

Ser den andre bilen (lancia deltaen ) er av et litt "nyere" kaliber og også i rally stuck , er jo en klassiker det også..

Og med en Bmw e30 som bilde ?? , er det bruks bilen det?

 

 

Bilde i Avataren er av min bil ja, en 87 mod Turbo ..

Og den blir nok ståene ganske ensom tilsammen med bruksbilen , til ny større garasje er satt opp.. Da får den nok selskap av en litt eldre type tenker jeg.

Har også litt sansen for Bertone coupe eller Fiat Dino Coupe - 1968 mod med Dino v6`rn .. Men en Porsche rs står jo høyt også, eller det skulle vel heller bli en rs kopi..

Do you understand the words comin outa my mouth?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg vurderte salg så snakker vi bud over 280 000, alt under er relativt uinteresant.. Og en Opel er ikke interesant , da jeg har bruksbil .

 

Bytte i opel?

Ja jeg liker biler med historie ja,samme som deg. har en 67mod mustang GT stående også,den skal restaureres snart.

det bilde av bmw`en står der for at jeg bygger om biler å driver med det,syns jeg ikke kunne sette inn bilde av lancian da.hehe :)

men det er leketøy det ja.

drevet litt med lancia og fiat men ikke den bertone typen da,enig med deg at det hadde vært en morrosam bil og hatt.

Den bilen du har er jo også ett riktig leketøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, bilen min er kun et leketøy og en hobby.. Og den blir nok ikke byttet bort i noe som helst..

Nå står den på bukker for litt "småplukk" og generelt vedlikehold.. Bla ny thermowrap av grenrør og Turbo .. kosearbeid.

 

 

Forresten i samme bladet som reportasjen om Rs var der også en reportasje om en 68 390Gt (Bullitt)

Do you understand the words comin outa my mouth?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, bilen min er kun et leketøy og en hobby.. Og den blir nok ikke byttet bort i noe som helst..

Nå står den på bukker for litt "småplukk" og generelt vedlikehold.. Bla ny thermowrap av grenrør og Turbo .. kosearbeid.

 

 

Forresten i samme bladet som reportasjen om Rs var der også en reportasje om en 68 390Gt (Bullitt)

 

Det er kose arbeid ja,da gjør det ikke noe om en må slite litt eller det er trangt å fælt å drive :)

Står det en reportasje om Bullitt der også,den har jeg sett farlig mange ganger gitt,hehe. med steve mcqueen..... det er en klassiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er ikke så trangt, har skrudd av det meste ... Bytter litt pakninger , og diverse lager når en først er der.

Det er ikke det at det er nødvendig, jeg har bare lyst å gjøre det.

 

Bullitt er en klassiker, tror jaggu jeg skal sette på Le mans i kveld , lenge siden jeg har sett den nå..

Do you understand the words comin outa my mouth?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er ikke så trangt, har skrudd av det meste ... Bytter litt pakninger , og diverse lager når en først er der.

Det er ikke det at det er nødvendig, jeg har bare lyst å gjøre det.

 

Bullitt er en klassiker, tror jaggu jeg skal sette på Le mans i kveld , lenge siden jeg har sett den nå..

 

Hehe,samme her.

den er det lenge siden jeg har sett...

 

Lønner seg å bytte litt når en førstes har begynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår