Gå til innhold

Mitt lille Vento-prosjekt...

Ranger emnet


tor_erik

Anbefalte innlegg

Hei!

Første post på forumet! Anyway, er den lykkelige eier av en 1997 VW Vento GL. Per i dag er den rimelig standard. Synes egentlig at den er grei nok, men sitter og lurer på om jeg ikke skal jobbe litt med den. Kjører først et noen bilder:

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

 

Som sagt, en rimelig standard Vento GL. Har sett for meg noen ting jeg kunne tenke meg å gjøre, og jeg lurer i bunn og grunn på hvordan jeg kan få skaffet deler til disse gjøremålene billigst mulig:

 

- Større felger og dekk, realistisk å tenke 16"

- Ca 30-40 mm senking

- Penere enderør (satser nok på Biltema her, egentlig ikke store saken)

 

Jeg gjør selvsagt alt arbeid selv. Om noen har innspill, tips, eller lignende er det bare å komme med dem. :)

 

På forhånd takk, Tor Erik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

inpress og boltsirkel er det eneste som teller såvidt jeg vet.

Så da er det bare å smelle på

Noen felger har kan ha for lite hull til navkopp i sentrum selv om inpress og boltsirkel stemmer, men dette tror jeg mest gjelder originalfelger.

2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan

1992 Honda Prelude 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Første post på forumet! Anyway, er den lykkelige eier av en 1997 VW Vento GL. Per i dag er den rimelig standard. Synes egentlig at den er grei nok, men sitter og lurer på om jeg ikke skal jobbe litt med den. Kjører først et noen bilder:

Som sagt, en rimelig standard Vento GL. Har sett for meg noen ting jeg kunne tenke meg å gjøre, og jeg lurer i bunn og grunn på hvordan jeg kan få skaffet deler til disse gjøremålene billigst mulig:

 

- Større felger og dekk, realistisk å tenke 16"

- Ca 30-40 mm senking

- Penere enderør (satser nok på Biltema her, egentlig ikke store saken)

 

Jeg gjør selvsagt alt arbeid selv. Om noen har innspill, tips, eller lignende er det bare å komme med dem. :)

 

På forhånd takk, Tor Erik.

 

Først og fremst grattulere med en fin bil og velkommen til ventoforumet :mat

Er jo masse du kan gjøre uten at det koster noe spes. hva har du tenkt å legge i bilen? et lurt sted å begynne med felgene, de utgjør jo halve bilen. ellers ville jeg tatt av vento gl emblem som tidligere sagt, og ikke laker merkene ser ut som en lakerer har hatt dårlig tid å driti i å maskere. men noe annet du kan lakke er speilhalsen, dørhåndtak og den lista som går rundt bilen helt nederst det vil gjøre mye. kanskje en svak svak toning av rutene i lyse grå eller røyk. den beste gjør det selv filmen jeg har funnet er hos biltema, enkel å jobbe med og blir ikke så fort ripete. Lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår