Mr.X Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 Fy fan hvor den be-4-you volvoen går.. kan jo i at mazdaen har bare fjernet katen og byttet luftfilter:cool: ftp://badboyserver.no-ip.com/GT-R_Jager_Volvoer.WMV Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nismo_power Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Mazda`n går godt den :) Volvo`n også forøvrig.. rett frem ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Legg merke til hvor godt rwd er i svingene :D :roll: Nice driving Mr.X ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Originally posted by Loppa Legg merke til hvor godt rwd er i svingene :D :roll: rettelse: legg merke til hvor godt volvo er i svingene :D Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 GT-R'n gikk bra ja. Søtt :) Men fy faen for en treig server, jiises :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mai 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Originally posted by Audere-Est-Facere GT-R'n gikk bra ja. Søtt :) Men fy faen for en treig server, jiises :D Står her hjemme i skape men skal ikke være så treg vis det ikke er mange som laster ned...;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Originally posted by Mr.X Står her hjemme i skape men skal ikke være så treg vis det ikke er mange som laster ned...;) Går fort og fint her, har ikke så rask linje hjemme (512) men det tok et minutt eller to :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Originally posted by Mr.X Står her hjemme i skape men skal ikke være så treg vis det ikke er mange som laster ned...;) Var sikkert masse trafikk ja :) Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Originally posted by Loppa Legg merke til hvor godt rwd er i svingene :D :roll: Nice driving Mr.X ;) Og du er en av de som tror at en Volvo 240 er det beste som er lagd med RWD? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Originally posted by Ascona Og du er en av de som tror at en Volvo 240 er det beste som er lagd med RWD? Var jo ikke gærnt tippa det da :D Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe quattro Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Originally posted by Trond.S Var jo ikke gærnt tippa det da :D er jo lada som skal ha all æren der da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Originally posted by Trond.S Var jo ikke gærnt tippa det da :D At en som kjører 740 sier det overrasker meg ikke. Men seriøst, jeg anbefaler deg å ta en prøvetur i en 760 fra 88 eller nyere en dag, helst på glatt føre, og se forskjellen på bilen din, og den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Originally posted by Ascona At en som kjører 740 sier det overrasker meg ikke. Men seriøst, jeg anbefaler deg å ta en prøvetur i en 760 fra 88 eller nyere en dag, helst på glatt føre, og se forskjellen på bilen din, og den.. Det var ikke sånn veldig seriøst ment da. Ja, det blir vel en helt annen bil å kjøre med uavhengi fjæring. Men jeg har ikke problemer som jeg har heller jeg, selv om du kjørte fra meg no helt jævlig ;) Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Originally posted by Trond.S Det var ikke sånn veldig seriøst ment da. Ja, det blir vel en helt annen bil å kjøre med uavhengi fjæring. Men jeg har ikke problemer som jeg har heller jeg, selv om du kjørte fra meg no helt jævlig ;) Deg som var innom utpå ettermiddagen på Rudskogen og kjørte noen runder ja? Jeg hadde blitt skuffa hvis jeg ikke hadde dratt seriøst fra en 740, for å si det sånn :) Men det finnes jo spreke 740er og, den TICen jeg hadde en gang leverte 236HK, noe som holdt til å dra fra en original Sierra Cosworth.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Mai 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 Jeg hører ikke noen antydning til turbo i 323'en.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg