Gå til innhold

Daueste bilen du har kjört???

Ranger emnet


Einar

Anbefalte innlegg

  • Svar 267
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

aaaaaaaaaaaaaaa skeptisk. Må ha blitt idag satt på med en super rask transporter til skrotnisse med scrat som sjåfør. Med vel og merke henger med 242en til scrat på. Dro ikke akkurat skinne av pølsa. kunne gå ved siden av bilen i motbakker. (møte bakken scrat)

Da er vel den daueste jeg har sitti på med en 1.8 Passat 1987 mod. med stor bilhenger bakpå med en Golf 2 på.

Det var litt tøft oppover oslofjordtunnelen!!:sleeping

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vel den daueste jeg har sitti på med en 1.8 Passat 1987 mod. med stor bilhenger bakpå med en Golf 2 på.

Det var litt tøft oppover oslofjordtunnelen!!:sleeping

 

oppover oslofjordtunellen kunne man gått i fra bussen min da.. hadde bilen til svigerbror inni bussen, og min på henger'n etter den..hehe.. brukte opp mot 4 timer fra bødalen til aremark

 

veteran buss med en bil inni og en på henger sier seg selv at ikke drar noe serlig da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daueste jeg har kjørt (uten noen form for tilhenger/tung last) må være min 86-modell Lada Niva 1600. Jeg vil gjette kanskje 30-40 effektive hester, dette dog med en toppakning som ikke var helt frisk og en meget feiljustert forgasser - måtte ned i lavserien for å komme opp et par bakker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susuki SJ410 er noe lat også.. Har kjørt en sånn på landevei. Umulig å kjøre rett fram på rett veg med litt vind. Og toppfarta er ikke noe å skryte av heller. Ca 80-90km/t på straka vegen.. Hehe.. SJ413 har toppfart på 130 i god nedåverbakke og med litt medvind. Skumle biler....

Ny bil: Chevrolet Suburban 6,2d 87mod

*Audi A6 2,5 TDI Quattro 96mod (c4) *solgt*

*Audi 80 1,8E 87mod (SPIKER:( )

*Audi 80 1,8S 88mod (spiker)

*Daihatsu Charade 1L 88mod (spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker russebilen vår, den var laat.. Var å kjørte hjem en kompis en kveld, så skulle jeg kjøre tilbake.. heelt flatt og rett strekke ca 2km.. hadde bånn gass hele strekka (automat) farta jeg kom opp i var rundt 90km/t, var atpåtil alene i bilen. Grusomt treig den bilen.. Mercedes Benz 109D om jeg ikke husker helt feil.

92 Mazda 323 GTR - 310bhp @ 1.3bar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daueste bilen jeg har kjørt er foreldrene mine sin '94 VW Caravelle 2.4 D, er snakk om 74(?) daue diselhester.

Alt på bilen er dødt; Tråkker en på gassen skjer det ingenting, tråkker en på bremsen skjer det veldig lite.

Men at den drar godt på lavt turtall skal den ha ;)

- VW Golf II GTI -

RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære onkel's Golf 1,et-eller-annet Diesel... hadde gått 570 000 km...jepp,ikke skriveleif... uten servicer eller stell utover oljeskift annet hvert år de siste x antall år. Setet var montert på en 2"x4",siden gulvet ikke eksisterte lenger. Med bilen i første gir,kunne girspaken flyttes 18cm i sidebevegelse...lett sliten. Den orket 78 km/t på full gass. 47 km/t opp Lierbakkene,i tredje,siden den stoppet hvis man prøvde å gire den opp,orket ikke mer. Perfekt bil for regjeringsfolk som sier det er tryggere med lav effekt i motoren og derfor vil ha høye avgifter på sterke motorer. De ville byttet mening på under et kvarter hele bunten. :D

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må være Kvernaland røde kors sin transporter som har verst akselerasjon men i toppfart så må det være en kompis sin mk1 fiesta 1.1 med 3 toms eksos helt frem trur ikke den likte å ikke ha noen motstand i eksosen. holdt gassen i bånn på motorveien frå stavanger to mil senere på helt beinvei så er det bittelitt nedoverbakke der nådde jeg 90

__________________

Jone Klemo Øverland

medlem av Club-Honda Norge

92-Honda CRX vt

Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår