juba Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Motorstativ til 399 kr på Biltema ("nyhet" på nettsidene). Max vekt 450kg. Blir vel ikke billigere (kan jo stjele en da..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Biltema har bytta ut motorstativet og elefanten, de nye er bedre og billigere! Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 pokkers biltema. dei sa jo at dei skulle slutta å selga det. jaja. kjøpte no ett hos gasolin.no. fekk det ganske raskt og og ser ganske likt ut som biltema sitt bare den har tre hjul Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 litt seint nå kansje men bilxtra i åsane meiner selger motorstativ... Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 eg fekk den motsatte beskjeden. " beklager. det er vi tomt for og det er gått ut av produksjon." men no er da sånn dei folka som står bak disken der oppe er sure folk. får prøva ein gang til. Spesielt rart når det blir lansert som "Nyhet" på hjemmesiden... Kan jo tenkes den gammle modellen er gått ut, og erstattet med nyheten http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=506&iItemId=102764 Siter Mazda MX5 Supercharged --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 skjønner meg ikke helt på biltema ass.... virker ulogisk å slutte å produsere noe som selger bra! Dårlig buisniss gitt :) Lurer på hvor mye av butikken deres som egentlig er til bil jeg...hehe... 1/10? :op litt komisk i grunn...hehe Hvis jeg skal se på antall hyllemeter i butikken i Sarpsborg vil jeg si ca 50%. Men de har jo så mye gull der inne at det spiller ingen rolle. Mye fint for home improvement og data der. Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg