Woodbeach Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Land Rover Discovery 3 med åtte høytalere, egen sub og slikt? Hadde en sånn som leiebil i England.. fikk aldri testet det ordentlig.. men spør du meg har det ikke mye å stille opp mot anlegget i min egen bil (ikke originalt) :P Det anlegget jeg pratet om ja, og som jeg skrev var det det råeste ORGINAL anlegget jeg har hørt ;) Har da hørt betydelig bedre køstom bilstereobygg :D Men i mine ører spiller ikke dette bare høyt, men det beholder den gode varme klangen selv på ganske høyt volum.. :) Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Det greiene der så rett og slett ikke bra ut i det hele tatt.... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodbeach Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Det greiene der så rett og slett ikke bra ut i det hele tatt.... Hva da? Discovery 3 anlegget? Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Hva da? Discovery 3 anlegget? Audi, B&O anlegget.... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Er vel ikke så mange B&O anlegg som faktisk ser fine ut? Jeg synes ikke det... Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Er vel ikke så mange B&O anlegg som faktisk ser fine ut? Jeg synes ikke det... Eh? Har du :???: ? Smaken ER som baken ja.... Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Er vel ikke så mange B&O anlegg som faktisk ser fine ut? Jeg synes ikke det... Kan vel si meg enig, B&O er vel ett godt eksempel på hvor mye folk er villig til å betale for noe som visstnok ser bra ut... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Eh? Har du :???: ? Smaken ER som baken ja.... Er nok 100% edru jeg ;) Men ja, alle har forskjellig smak. Edit: Må legge til at selvom jeg ikke synes de ser fine ut, så synes jeg det låter bra Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Er nok 100% edru jeg ;)Men ja, alle har forskjellig smak. Edit: Må legge til at selvom jeg ikke synes de ser fine ut, så synes jeg det låter bra Hehe ;) Omvendt her å gården da men :crazysant Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Nuvel... tror heller du skal skylde på høyttaler-leverandøren, ikke Becker. ;) hmm... du har kanskje ett poeng der... :well Skal ut å sjekke senere hvem de skal skylde på :D Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 B&O er bare stylede og tunede Philips-produkter, da! Var hvertfall det inntil et par år siden, og jeg tror neppe det har forandret seg (men jeg har ikke reparert elektronikkutstyr siden '03). Jeg ville nok hatt noe annet i bilen, selv om B&O gjør mye med lite som utgangspunkt. Man betaler litt vel mye for designet! :) For øvrig har jeg sett at Citroen leverer noen av bilene sine med Infinity Komponentsett i dørene. Rimelig bra lyd i forhold til originalanleggene i "konkurrerende" originalanlegg, hvertfall! Hater blikkbokslyden i mange originalanlegg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Ser ikke så ille ut live faktisk! Så en i Danmark på ei messe i høst med slik anlegg... Fikk ikke hørt på det, det var så inni h..... lang kø! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Leverte ikke Volvo ut noen biler for et par år siden med Alpine elektronikk og Dynaudio høytalere? B&O ja, Har vel alltid hatt intrykket at B&O lever av og selge folk ganske enkle saker innpakket på en flott måte, for en pris i overkant av hva utstyret er verdt. Men siden Audi/VW ikke akkurat er kjent for å strø ut penger til underleverandører (ref div kvalitets problemer de senere årene) er det ikke godt å vite hva som kommer ut av et slikt samarbeid. Mistenker at det kan bli mye "bling" og lite annet Det er tross alt få "bilstereo freaks" som kommer til å kjøpe disse bilene, så de trenger ikke gjøre så mye ut av de for å tilfredsstille den jevne kjøper,da de fleste av dem ikke har peil på hvordan et godt system kan lyde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Leverte ikke Volvo ut noen biler for et par år siden med Alpine elektronikk og Dynaudio høytalere? Nye volvos anlegg suger iallefall :P lydbildet er helt på bærtur og det høres ut som om man har massive dotter i ørene. utrolig lite dynamikk! Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodbeach Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Nye volvos anlegg suger iallefall :P lydbildet er helt på bærtur og det høres ut som om man har massive dotter i ørene. utrolig lite dynamikk! Nå skal vi ikke tråkke så veldig hardt på de, for de spiller ganske greit til folk flest. Men at de har påstått å ha hatt verdens beste orginal anlegg, er litt drøyt, for SÅ bra er det ikke...har aldri blitt voldsomt imponert over noe anlegg i volvo... Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg