thagoo Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 sjelden blandings passat 94 mod front og resten gammel typen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Vet du vilken års mod selve bilen er? Er omvent på min. Nye typen bak og gamle frem. Lyst på nye fronten og! Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 det er en 93 mod... hgar ikke sett dette før! Bilen står på norskbildelsenter på liertoppen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 karosseriene på disse to bilene er vel så godt som likt, så fronten og baken passer vel ganske bra uten altfor store modifikasjoner. Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 men legg merke til at fremskjermene er blanding mellom gamle og nye typen, dette tror jeg ikke det finnes å få kjøpt nye! du har den "gropa" som går langs bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodoreb Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Jeg har også en bastard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 tøft:) men din kom ikke orginalt slik, du mangler den "gropa" i skjermen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodoreb Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 kom ikke orginalt slik nei.Det er en `93 mod som det er satt en `94 mod front på.Egentlig bare framskjermer,panser,lykter og fanger som er byttet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Dere får unnskylde meg, men det ser jo ikke klokt ut å bytte fronten på den måten! Ser jo bare dumt ut når den kanalen slutter midt på bilen. Og sidelistene er det vel også forskjell på? Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodoreb Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 bruker `93 mod sidelister så det blir ingen forskjell. Ser litt dumt ut med at kanalen slutter på fram døra,men det er vel å det eneste som ser dumt ut spørr du meg.Selve fronten ser jo mye bedre ut enn den gammle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg