Gå til innhold

325 E30 turbo

Ranger emnet


Lickmastr

Anbefalte innlegg

Oxyopia, du veit no kanskje kem eg e. Reidar heite eg, å e søskenbarnet te Rolan..

 

Ikkje underspyling orginalt nei.. e da montert underspyling no?

Uff, no gaor da heilt i surr hær.. høyre so mykje løge om danna bil`n no.. Menne slek so eg ha første da so ekje evo 2 stolad`n gokjende te gatebruk? Kan nåken bekrefta/avkrefta da? Å bakakslingen pao dassa bilad`n kom med 25% sperr so ekstrautstyr? Tåle dei 417hk? Gaor da an å ta aksling frao ein an bmw jedna?

 

Eg kan so lite om bmw generelt, men tykkje e30 e raoe bila, å da bør jo spenna i frao litt med 417hk.

Ska leigga ut calibraen te salg seinare i dag, hakje rao te 2 turbo bila.. So om nåken ha løst pao so bli han din før 135 000 uten annlegg, og 145 000 md. 1996mod 137000km

Audi 90 Quattro. Prosjekt 2.5l 700hk+

Audi RS2. GTK 650. Vems

E30 turbo prosjekt. 417.2hk og 535.4nm (vsmotor)

opel calibra turbo 1996 - solgt

opel kadett c - stillestående prosjekt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reidar@Lickmastr: Mener å ha sett deg ja, er bare veldig dårlig med navn ;)

 

Tror ikke du kan skrive dialekt, er ikke så mange som skjønner "grautamaole" vårt uhhmmwhat?

Er jo kanskje flere som kan svare på det du spør om...

 

Vanligvis er det akslingene som ikke tåler effekten, men PPF selger akslinger i fjærstål. Disse tåler ALT! :D Mener å huske at de koster 5k for begge.

Det går an å bruke m535 diff på e30 karroseri, men da må du kutte litt i ramma. En kjent svenske, Limmet, har gjort dette. Temaet er diskutert her .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, denne dialekta :D er vel forumregler mot slikt òg :P

Jeg satt på md dg en gang, i en bil du kanskje kjørte på elva :D Mange år sia. Gule "viperstriper"

 

Har lyst å kjøpe bilen, bare jeg får solgt calibraen nå. girkassa da? Melheim mener det går greit med orginalkasse, så lenge du putter den i gir før du slipper clutchen :) Noen med samme erfaring osv? 5k er jo ikke så mye for noe som toler alt :D

Takker for linker osv :)

Audi 90 Quattro. Prosjekt 2.5l 700hk+

Audi RS2. GTK 650. Vems

E30 turbo prosjekt. 417.2hk og 535.4nm (vsmotor)

opel calibra turbo 1996 - solgt

opel kadett c - stillestående prosjekt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vekket gamle minner om den bilen...hehe... *mimre litt*

Var vel kanskje like greitt at jeg vasket bilen før vinteren, når jeg ser på bilder av den nå så var den jo j***a stygg ;)

 

En ZF girkasse fra e36 M3 passer på m20 motoren, den en god for en del hk. Blir brukt av flere med 7-800hk +

Original 325i kasse kan du bruke, så lenge du ikke rivstarter i hvert kryss eller har for mye dreiemoment.

Vet ikke hvor lenge de holder med rundt 500Nm i motoren, det må noen med erfaring uttale seg om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår