Gå til innhold

Mitt nye Prosjekt, Golf IV GTI Exclusive

Ranger emnet


VentoPower

Anbefalte innlegg

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette gleder jeg meg til å se Morten! Både med tanke på bakfangeren og eksosens passform i forhold til denne! Gratulerer og ikke spar på bildene under monteringen imorgen :D

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det klin umulig å få tak i helt nye r32-felger rett fra vw?

 

Var vel snakk om brukte R felger i GOD stand i dette tilfellet. Nye R felger koster fort ett par månedslønner i Tyskland tenker jeg blah

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har min bror og jeg montert OEM R32 bakfangeren og Milltek R32 eksos anlegget.

Startet enkelt med å demontere den orginale fangeren og montere R32 fangeren. Den orginal R32 fangeren passet jo rett på:) Helt genialt.

 

CIMG2673b.jpg

 

Så begynte jeg på eksosen. Her fant jeg da ut at det orginale eksos anlegget på bilen var i ett stykke helt fram til katalysatoren, noe så jævelig upraktiskt.

Så da tok vi først fram en baufil, men fytti for en jobb. Så tok raskt fram vinkelkutter og kappet av eksos anlegget. Men kuttet jo litt feil sted så fikk fortsatt ikke tredd det ut, så da måtte vi fyre igang kutteren igjen og kappe av på nytt:) Endelig gikk den gamle dritten av:)

 

Så var det fram med den nye eksosen. I begynnelsen gikk det veldig greit. Fikk satt på det greit på hele veien. Men det ble litt verre med det røret som går rundt reserve hjulet på høyre side. Dette er ikke helt riktig bøyd fra fabrikken, så ende stussen fikk vi ikke justert helt korrekt. Så jeg får se om jeg ikke får tatt meg en tur til svendsen eksos en dag og bøyd dette røret korrekt. Men det ble nesten helt bra. Eksosen sitter ihvertfall fast og det ble ingen lekasjer i skjøtene. Og lyden ble dyp og ikke så høy, akkurat hva jeg ville ha:) Fikk tatt ett veldig dårlig bilde i mørket, men skal legge ut noen bedre tatt i dagslys imorgen.

 

CIMG2681b.jpg

 

Var utrolig kult å få montert det. Ikke helt bra prioritering da, i og med at jeg har eksamen imorgen tidlig:) Men sånn er det når det klør i fingra. Folk her vet vel hva jeg snakker om:)

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så bra det ble! Og så bare en dagsjobb da :D

 

Få deg noen andre baklykter så er jo dette strøkent :)

 

Men hvordan ser dette ut fra siden da? :)

 

:thanks

Ja bare en dags jobb, hehe.

Ja blir nok noen nye lykter etterhvert, men har ikke helt bestemt meg for hva ennå. Blir vel enten Hella Magic color eller FK led lys.

Har ikke noe bilde fra siden ennå, men skal ta noen bedre imorgen.

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Endelig på plass... Ble veldig bra det der... Hella Magic for alle penga ;)

 

Takk for det:) ble storfornøyd med dette jeg.

Hella stemme er notert:)

 

:thanks

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg tatt noen bilder av de nye delene i dagslys etter en liten vask:)

 

CIMG2687c.jpg

 

CIMG2689c.jpg

 

CIMG2690c.jpg

 

CIMG2691c.jpg

 

Som det er mulig å skimte så må jeg nok en tur på Svendsen eksos for å bli 100% fornøyd, de må bøye litt på det ene røret slik at de kan stå helt likt på begge sider. Ellers er jeg veldig fornøyd med anlegget!!!

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du hvordan baklykter du burde skaffe deg siden du kjører på med R32 stilen..drit i led osv,men skaff deg R32 lyktene...ehh,vet ikke om det er den amerikanske looken men det er noen lykter som er jævlig kule ..de er ganske like de org du har men med en liten stripe over lykta lissom som er mørk/lys,resten er rød=) forslag bare=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår