BurleY Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Som tittelen sier så har jeg da drivi og modda for første gang :well Valgte og ta en Lexus Is 2005 og fikse litt på, det blei vel mere herping enn fiksing/pynting men damndamn. Her er hva jeg har prøvd og få til: - Senking. - Soting. - Fiksa litt på frontlykter. - Cleana litt her og der. - Bytte farger på felger. - Rota litt med grillen på bilen. Noen tips, kommentarer? Som det sikkert er mange av:kiddie. Veit at grillen i fronten blei heilt :knock , noen som har en lett forklaring på hvordan det kan fikses? Ser nå at det har skjedd et eller annet med himmelen og siden på bilen, liksom sånne mørke prikker, jaja kan da trøste meg med at jeg er nOOb :crazysant Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 synes den der ble veldig bra jeg! men min mening: ikke sot frontlykta ser så møkkete ut=P Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Jo takk :D Takk for tips... Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 hvilket program bruker du? fikk lyst til å prøve ut det her kiddie Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Jeg bruker Adobe Photoshop 7.0, men den nyeste versonen heter vel CS hvis jeg ikke tar heilt feil. Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Han bruker helt sikkert et progam som heter Adobe Photoshop.. fins ulike versjoner.. jeg bruker versjon: CS.. Gå inn på Adobe's sider Så laster du ned prøveversjonen dems:) Edit: Søren, BurleY, du var før meg =p Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 im on it;) Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Men man skal jo kjøpe Photoshop, ikke sant gutta? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Nei, det skal man ikke, som privatkunde er det lite poeng i det, og innerst inne forventer nok ikke Adobe dette heller. En bedrift er noe -helt- annet. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Minner om reglene om warez her, stick to topic! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Okey sjef! :P hehe Flott modd... bra til og være første! :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 ikke ille det der =) jeg har laget samme bilen, kan poste den her om du vil Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Takk for kommentarer :D Det hadde vært fint om du kunne ha lagt ut bilde av din modd her, så vi kan få se hvordan du har fiksa på den :p Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter944 Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Det er ju bra med litt cleaning på bilen, men...... hvordan har du tenkt å komme inn i denne?????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Det finnes noen biler som ikke hår dørhåndtak, veit faktisk om en som går i Oslo kanten. Du monterer en låsemekaniske i døren som du faktisk låser/åpner døren med en fjernkontroll. Når du trykker på denne fjernkontrollen spretter døren litt opp og du kan gå inn :D Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg