Hondaen Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Har dere lest denne ? http://www.bt.no/innenriks/article230083.ece Hvordan er det mulig ? Få betinget fengsel og bot fordi venninen løy om alkoholinntak, samt miste lappen 1,5 år. Helt utrolig! Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Dette er enda et eksempel på at rettstaten går rett til helve**. Å være sikker på at et menneske er edru er ikke alltid så lett, spesielt ikke om man selv har nytt alkohol.. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 1,43 det er Mye promille, skal være ganske pussa for ikke å oppfatte at vennina har drukket, skjønner at retten tviler på "jeg trodde hun ikke hadde drukket..." Syns alle som er så dumme og sitter på med\kjører i berusa tilstand skal få straff (i alle fall når prommillen på sjaføren er så høy) IKKE kjør i berusa tilstand det er unødvendig og j**** dumt Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 notin litt drøy den der,men stod jo lite,men tvilsom dom!! Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Trodde dette var noe de fleste visste jeg. Låner du bort bilen til noen som kjører i beruset tilstand mister bileier også lappen, dersom han burde ha visst at sjåføren kjørte bilen i beruset tilstand. Det samme gjelder hvis noen sitter på med en sjåfør som er beruset. Lappen ryker for passasjerene også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sidelengs Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Trodde dette var noe de fleste visste jeg. Låner du bort bilen til noen som kjører i beruset tilstand mister bileier også lappen, dersom han burde ha visst at sjåføren kjørte bilen i beruset tilstand. Det samme gjelder hvis noen sitter på med en sjåfør som er beruset. Lappen ryker for passasjerene også Er vel ganske idi*t om man faktisk tørr å sitte på med noen som har drukket da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Ser du om en person har en promille mellom 0.2 og 0.8 f.eks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sidelengs Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Ser du om en person har en promille mellom 0.2 og 0.8 f.eks? Er jo klart, kanskje det er vanskelig å merke i blant. Men hvis personen er tydelig beruset så hadde i hvertfall ikke jeg sittet på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Er vel ganske idi*t om man faktisk tørr å sitte på med noen som har drukket da... Merka en gang en rusa sjåfør før jeg har satte meg inn i bilen, fika til ham og gikk fra bilen. Anbefaler alle andre å gjøre det samme. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 hvor lett er det å finne en sjåfør som IKKE er rusa der oppe på lørdagskvelden da? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Har dere lest denne ? http://www.bt.no/innenriks/article230083.ece Hvordan er det mulig ? Få betinget fengsel og bot fordi venninen løy om alkoholinntak, samt miste lappen 1,5 år. Helt utrolig! Synes ikke det er noe utrolig jeg. Låner du bort bilen din til en som ikke er edru , er man tulling så det holder. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Trodde dette var noe de fleste visste jeg. Låner du bort bilen til noen som kjører i beruset tilstand mister bileier også lappen, dersom han burde ha visst at sjåføren kjørte bilen i beruset tilstand. Det samme gjelder hvis noen sitter på med en sjåfør som er beruset. Lappen ryker for passasjerene også Gjelder ikke alltid, mange bussjåfører som har blåst rødt, men det går ikke utover passasjerene. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Gjelder ikke alltid, mange bussjåfører som har blåst rødt, men det går ikke utover passasjerene. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Vanskelig å uttale seg om bileier burde visst om venninnen var full.. Av beskrivelsen i saken virker det som om venninnen har lånt bilen, kjørt, så drukket og kjørt mer.. Du kan ikkje ringe hvert 5. minutt for å forhøre om de som låner bilen din har drukket! Men hvis de var på samme sted burde hun ha sett det, men du vet jo aldri. Enkelte har en egen evne til å være i storform på fest, selv om de er edru, og enkelte har en evne til å være like kjipe som vanlig selv om de har drukket en halvflaske.. Men, vi vet ingenting om saken utenom det som står.. Fyllakjøring er ut! Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Synes ikke det er noe utrolig jeg. Låner du bort bilen din til en som ikke er edru , er man tulling så det holder. Hvis han var full selv også da? Og i tilleggm hvis dama maste sinnsykt, som noen mennesker gjør, kan tilslutt selv nesten den sterkeste sjel gi etter. Det kan fort bli du selv som er en tulling neste gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg